خبرهای خوب امام جمعه طبس در دیدار با اهل خبر : پیگیر دیدار مردم طبس با رهبری هستیم /مشکلات بهداشت و درمان طبس در مسیر حل شدن

امام جمعه طبس به مناسبت روز خبرنگار با اصحاب رسانه دیدار و گفتگو کرد، او در این دیدار حامل خبرهای خوبی برای خبری ها بود.

به گزارش طبس نیوز، حجت الاسلام محمدی در دیدار با اهالی رسانه طبس ضمن گرامیداشت یاد شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار گفت: به همت خبرنگاران فضای همدلی و وفاق در جامعه حاکم است .

او با تاکید بر این که شعار اصلاح طلبی و اصولگرایی کهنه شده است و طبق فرمایش رهبری ما همه، اصلاح طلبِ اصولگرا هستیم  گفت: همه ما سرباز نظام هستیم ، برخی رسانه ها با بایکوت خبری یک سلیقه سیاسی خاص به حرفه خود خیانت میکنند .

او افزود: تنها خط قرمز خبرنگاران صرفا اسلام، انقلاب، ولایت و ارزشهای انقلاب است و بهتر است خبرنگاران بر حزب خاصی تعصب نداشته باشند.

امام جمعه طبس در جمع خبرنگاران گفت: ما نمی توانیم ونباید خارج از حیطه اسلام و یا بر خلاف مصالح اسلام قلم فرسایی کنیم
 اما علاقه به احزاب مختلف سیاسی سلایق شخصی است و باید به تمام سلیقه ها احترام گذاشته شود.

حجت الاسلام محمدی گفت: در وادی و عرصه خبر، خبرنگار به دنبال واقعیت هاست . هرکس ممکن است تحلیلی از یک خبر داشته باشد اما اصل خبر آن چیزی است ک مطابق واقعیت باشد که با تحلیل متفاوت است .

او با اشاره به درد دل خبرنگاران در خصوص این مطلب که برخی مسئولان نسبت مردم احساس اقایی دارند و خود را خادم ملت نمی دانند و در برابر نقد ها جبهه گیری میکنند و گاهی مشکلاتی برای خبرنگاران به وجود می آورند افزود: این یک خطای بزرگ است و دیدگاه اسلام به مسئول ، نگاه خدمتگزار بودن است

امام جمعه طبس تاکید کرد : مراقب باشیم جای سائل و مسئول جابه جا نشود ، هر مسئول در حیطه کار خود باید پاسخگوی مردم باشد، مسئولان باید شفاف گزارش عملکرد خود را ارائه کنند و از نقد نترسند چرا که نقد سبب رشد و بالندگی است.
 
او افزود: نقد مسئول حق خبرنگار است و هرگاه مسئولی توسط آنان نقد شد می تواند به پویایی برسد .

او تاکید کرد: بیش از آن که مسئولان پای انقلاب ایستاده باشند مردم پای انقلاب ایستاده اند و انقلاب برای همه مردم است.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به سختی ها و مشکلات حرفه ی خبرنگاری گفت: هر کاری سخت است اما عشق و علاقه انسان را دد وادی خود به حرکت وا می دارد و خبرنگاران هم از این قاعده مسثتنی نیستند.

امام جمعه طبس در روز خبرنگار به اصحاب رسانه قول پیگیری خواسته های آنان از ارگانهای مربوطه  را نیز داد.

او همچنین در پی درخواست و آرزوی خبرنگاران برای دیدار با رهبر معظم انقلاب گفت: تا کنون طی سه نامه درخواست دیدار مردم طبس با ایشان را “به مناسبت واقعه تاریخی پنجم ارردیبهشت و حمله نطامی امریکا به طبس” مطرح کرده ایم و در انتظار پاسخ هستیم که به امید خدا حاصل شود.

وی همچنین به یکی از مهمترین مشکلات شهرستان طبس در حوزه بهداشت و درمان که خبرنگاران همواره مطالبات بسیاری از مردم را در این زمینه مطرح می کنند اشاره کرد و افزود: در سفری به پایتخت به  همراه رئیس شورای شهر طبس آقای امینی، با مدیر کل حوزه بهداشت و درمان کشور، از وضعیت طبس گفتیم و سه خواسته مهم این حوزه را به اطلاع ایشان رساندیم

او افزود: توسعه اورژانس طبس که وضعیت مناسبی ندارد ، درمانگاه جنب بیمارستان و تجهیزات پزشکی شامل ام ار ای، کمبود تخت و کمبود دستگاههای دیگری در بیمارستان، سه خواسته مطرح شده بود که در همان جلسه قول مساعد گرفتیم و ان شالله به سامان برسد.

امام جمعه طبس افزود: در این دیدار پیرامون مشکل کمبود پزشک متخصص در پلی کلنیک تخصصی تامین اجتماعی طبس نیز صحبت شد که در این مورد هم قول هایی داده شد تا با امضاء تفاهم نامه ای بین شبکه بهداشت و تامین اجتماعی این مشکل نیز مرتفع گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + هفت =