پایان مراحل ساخت بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی طبس

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از پایان مراحل ساخت بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی طبس تا پایان سال جاری در صورت دریافت ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار ابلاغ شده، خبر داد.

طبس نیوز: مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از پایان مراحل ساخت بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی طبس تا پایان سال جاری در صورت دریافت ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار ابلاغ شده، خبر داد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از فارس، مسعود مالکی اظهار داشت: در حال حاضر دو بیمارستان در خراسان جنوبی در دست ساخت است.

وی ساخت بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی فردوس را از جمله این پروژه‌ها عنوان کرد و گفت: ساخت این پروژه ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

تصویب ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت بیمارستان فردوس

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با اشاره به تصویب ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت این بیمارستان، تصریح کرد: از این مقدار ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت شده و ۵ میلیارد دیگر نیز به صورت مطالبات است.

مالکی اذعان داشت: برای اتمام این بیمارستان ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در اعتبارات سال جاری ۲ میلیارد تومان برای ساخت این بیمارستان در نظر گرفته شده است.

وی متذکر شد: با توجه به وضعیت نامناسب اعتباری، اولویت دولت روی پروژه‌های بالای ۸۰ درصد پیشرفت است که پروژه ساخت بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی طبس از جمله این پروژه‌ها است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با اشاره به پیشرفت ۹۷ درصدی این بیمارستان، اضافه کرد: برای ساخت این پروژه در سال جاری ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار ابلاغ شده است که در صورت دریافت ساخت این بیمارستان تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

مالکی ادامه داد: این بیمارستان ۱۱ هزار و ۳۰۰ متر مربع وسعت دارد.

وی از ساخت مجتمع فرهنگی در فردوس خبر داد و افزود: ساخت این پروژه ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی بیان داشت: اتمام این پروژه ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد که در حال پیگیری برای جذب این اعتبار هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با اشاره به ساخت سه بیمارستان در استان، یادآور شد: بیمارستان ۳۲ تختخوابی سربیشه، سرایان و درمیان از جمله این پروژه‌ها هستند.

مالکی مساحت هرکدام از این بیمارستان‌ها را ۳ هزار و ۳۶۰ متر مربع عنوان کرد و گفت: برای ساخت هر بیمارستان ۴ میلیارد تومان و برای تجهیز آن‌ها نیز یک میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان این‌که تاکنون در استان ۶۰ باب منزل ساختمانی شده است، تصریح کرد: هم‌اکنون نیز ساخت ۷۰ باب منزل دیگر نیز در دست اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: تاکنون ۹ اداره کل برای سازمان‌های گوناگون در سایت اداری بیرجند به بهره‌برداری رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =