نیروگاه برق حرارتی زغال‌سوز طبس بدون اتکا به منابع مالی دولت اجرا می‌شود

طبس نیوز – نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس گفت: طرح های پیشنهادی ما در وزارت نیرو مورد پیگیری قرار گرفته است و مقرر شد این نیروگاه بدون اتکا به منابع مالی دولت اجرا شود.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، محمدرضا امیرحسنخانی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار طبس نیوز افزود: طرح‌هایی که ما برای نیروگاه زغالی طبس دادیم، امروز دارد بیشتر توسعه پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: تا پیش از این برای تامین مالی نیروگاه مشکل داشتیم که بعد‌ از سفر وزیر نیرو به شهرستان طبس و بعد از سفر اخیر آقای جهانگیری و آقای اردکانیان در آن سفر پیشنهاداتی مطرح شد.

نماینده مجلس افزود: این پیشنهادات را وزارت نیرو پیگیری کرده است و طبق صحبتی که آقای اردکانیان پریروز با من کرد گفت خبرهای خوبی برای مردم طبس دارم و بدون اتکا منابع مالی دولت نیروگاه اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: این کار خیلی ارزشمندی است که فکر میکنم حدود دو هزار اشتغال برای منطقه ایجاد کند.

امیرحسنخانی گفت: ان‌شاءالله پیش از اتمام دوره دهم مجلس، این پروژه شروع خواهد شد و مردم اثرات آن را خواهند دید.

وی در خصوص افزایش ناگهانی نرخ بنزین گفت: دو طرح دوفوریتی و سه‌فوریتی دیروز آماده کرده بودیم و نمایندگان هم امضا کرده بودند اما بعد از سخنان دیروز رهبر انقلاب در درس خارج فقه در مورد تصمیم سران قوا برای نرخ جدید بنزین، آن طرح ها در مجلس مطرح نشد.

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس افزود: نمایندگان حرف‌ها و انتقادات خود را مطرح کردند و گفتند شما باید پول مردم را ابتدا به حسابشان واریز می‌کردید بعد بنزین را گران می‌کردید و اینکه برای اجرای نرخ جدید باید ابتدا مردم را کامل توجیه می‌کردید.

وی گفت: به عقیده آن‌ها(دولت) بیشترین یارانه بنزین را ثروتمندان استفاده می‌کنند و مستضعفین استفاده نمی‌کنند، درحالی که اکنون مستضعفین و آن‌هایی که جامعه هدفند معترض هستند.

وی ادامه داد: مردم شک دارند پولی به آن‌ها می‌رسد یا خیر، و این که دولت این کار را برای آن‌ها انجام داده یا برای خودش! این شک و تردیدها وجود دارد و به همین علت گفتیم باید ابتدا پول آن به مردم باید داده می‌شد.

امیرحسنخانی افزود: آقای روحانی گفتند امروز به حساب مردم واریز خواهد شد که امیدواریم انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 10 =