استخدام کارشناس ارشد در زغالسنگ طبس

استخدام کارشناس ارشد در زغالسنگ طبس

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، به نقل از روابط عمومی شرکت زغالسنگ پروده طبس، این شرکت با صدور اطلاعیه‌ای از دارندگان مدرک کارشناسی ارشد رشته فرآوری که علاقه‌مند به همکاری با شرکت زغالسنگ پروده طبس و حایز شرایط استخدام هستند دعوت کرد تا برای نام‌نویسی اقدام کنند.

در این اطلاعیه با اشاره به اینکه افراد بومی شهرستان طبس یا استان یزد در اولویت استخدام قرار دارند، آمده است: جذب داوطلبان پس از انجام مصاحبه تخصصی، طی مراحل گزینش و براساس مقررات مربوطه خواهد بود.

این اطلاعیه می‌افزاید: محل خدمت در مجموعه معادن شرکت زغالسنگ پروده طبس واقع در ۷۵ کیلومتری شهر طبس، و اوقات کاری پذیرفته‌شدگان به صورت سه شیفت و طبق برنامه اعلامی است که نوع استخدام به صورت قرارداد کار معین و از نظر بیمه و بازنشستگی تابع قوانین سازمان تأمین اجتماعی خواهد بود.

داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کار، عدم اشتغال و تعهد خدمت در دستگاه‌ها، مؤسسات و شرکت‌ها، داشتن حداکثر سن چهل سال تا تاریخ ۳۱ فروردین ۱۳۹۱، انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی، عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر، و نداشتن سابقه محکومیت جزایی مؤثر، از جمله شرایط عمومی ذکر شده در این اطلاعیه برای متقاضیان است.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت زغالسنگ پروده طبس به نشانی TPC.co.ir و دریافت فرم استخدام، آن را تکمیل کرده و از طریق پست الکترونیک به info@TPC.co.ir ارسال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 13 =