پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان ایران در طبس

پنجمین اردوی تیم ملی جوانان ایران به میزبانی طبس برگزار می شود.

به گزارش طبس نیوز؛ سرمربی تیم هندبال زغال سنگ طبس در مورد حضور تیم ملی جوانان در طبس گفت: این اردو فرصت مناسبی برای خراسان جنوبی و هندبال شهرستان و استان است و تمام تلاش خود را به کار گرفتیم که این میزبانی را به بهترین نحو انجام دهیم.

علیرضا بکماز افزود: این اردو همچنین باعث بالا بردن سطح دانش و فرهنگ مربیان ورزش و ارتقای آنها می شود.

وی خاطرنشان کرد: در کنار این اردو کارگاه‌هایی برگزار کردیم که نگاه ویژه به دیگر ورزش‌ها دارد و مختص هندبال نیست ک شامل روانشناسی، اصول تمرین و بدنسازی و تغذیه و فیزیوتراپی می شود.

مربی تیم ملی هندبال جوانان ایران گفت: این پنجمین اردوی تیم ملی جوانان ایران است که به میزبانی طبس برگزار می شود و شرایط اردو از لحاظ سالن، تغذیه و رفاهی بسیار عالی است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

مهدی ازاد منجیری در خصوص تیم طبس گفت: تیم جوان با قدرت پای به این عرصه گذاشته و تا الان توانسته نتایج قابل قبولی بدست بیاورد در صورتی که یک تیم در لیگ برتر باشد باید چندین سال کار کند تا آن استخوان بندی تیم محکم شود تا بتواند خود را به سطح بالاتری برساند و این توجه مسئولان و کادر فنی تیم را میرساند.

این مربی تیم ملی در پایان افزود: با این میزبانی خوبی که تیم زغالسنگ داشته امیدواریم تیم طبس هم با پتانسیل و حمایتی که دارد بتواند برنامه چندساله داشته باشند تا به پله ای که نیاز دارد برسد و دل هوادارانش و مردم را شاد کند.

مسعود ظهرابی سرمربی تیم ملی جوانان هندبال ایران با قدردانی از مسئولان شهرستان و شرکت زغالسنگ طبس و سرمربی تیم هندبال طبس، افزود: با سرمایه گذاری در این رشته و داشتن زیر ساختهای مناسب میتوان گام موثری در بخش پایه رشته هندبال انجام داد.

امیر حسین فیروز بخت، بازیکن تیم ملی جوانان ایران با بیان اینکه این بهترین اردو بوده که در شهرستان طبس برگزار شده است؛ افزود: هم شرایط میزبانی را بسیار مطلوب دانست و افزود: ما مسائل تاکتیکی و دفاعی را مرور می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 20 =