لزوم برخورد با عوامل آتش سوزی نمایشگاه بهاره طبس

خطیب جمعه طبس گفت: دلیل آتش سوزی نمایشگاه بهاره باید هرچه سریعتر توسط مسئولین مشخص شود و باید با کسانی که در این امر دخیل بوده اند، برخورد شود.

طبس نیوز: خطیب جمعه طبس گفت: دلیل آتش سوزی نمایشگاه بهاره باید هرچه سریعتر توسط مسئولین مشخص شود و باید با کسانی که در این امر دخیل بوده اند، برخورد شود.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم مهاجریان مقدم در خطبه های این هفته نماز جمعه طبس به برگزاری نمایشگاههای بهاره در سطح کشور به منظور تنظیم قیمت بازار و ارائه محصولات و اجناس ارزان تر اشاره کرد و افزود: متاسفانه امسال نمایشگاه بهاره در طبس بعد از یک روز از افتتاح دچار آتش سوزی شد و تعدادی از غرفه ها با سوختگی کامل روبرو شدند.

وی تصریح کرد: دلیل آتش سوری باید هرچه سریعتر توسط مسئولین مشخص شود و کسانی در این امر دخیل بوده اند باید با آنها برخورد شود.

وی اظهارکرد: حفظ اموال مردم یک وظیفه است و باید پاسخگوی این امر بود.

وی با بیان اینکه آخر سال ادارات، نهادها و بانکها به امورات مالی خود رسیدگی می کنند که کاری بسیار زیبا و پسندیده است، بیان کرد: فراموش نکنیم که نفس خود را نیز به حساب بگذاریم و باید ببینیم طی یکسالی که گذشت چه اقدام مفیدی انجام داده ایم و به نوعی به حساب خود رسیدگی کنیم.

حجت الاسلام مهاجریان افزود: همانطور که در روزهای اخر سال خانواده ها به تمیز کردن منازل خود مشغول می شوند باید به نظافت دل و درون نیز توجه کنیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی بیان داشت: تشریفات کمتر و هزینه های کمتر یکی از راههای اقتدا به فرمایشات رهبری است که خانواده ها باید در این امر توجه ویژه ای داشته باشند.

امام جمعه طبس به روز ۹ اسفند روز ملی حمایت از مصرف کننده اشاره کرد و گفت: کسانی که تولیدات و محصولاتی دارند و مردم از این محصولات منتفع می شوند باید دقت کنند تا محصولاتی بی عیب و خوب به مردم عرضه کنند.

حجت الاسلام مهاجریان تصریح کرد: باید به قیمت گذاری اجناس و محصولات نیز توجه کنند که مصرف کنندگان دچار مشکل و نگرانی نشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + دو =