ستادهای نمازجمعه در جهت اجرای اقتصاد مقاومتی نقش بسزایی دارند

امام جمعه طبس با تاکید بر اینکه ستادهای نمازجمعه در جهت اجرای اقتصاد مقاومتی نقش بسزایی دارند، گفت: این موضوع باید در زندگی فردی و اجتماعی به جد مورد توجه قرار گیرد.

طبس نیوز: امام جمعه طبس با تاکید بر اینکه ستادهای نمازجمعه در جهت اجرای اقتصاد مقاومتی نقش بسزایی دارند، گفت: این موضوع باید در زندگی فردی و اجتماعی به جد مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری مهر،حجت الاسلام سید ابراهیم مهاجریان مقدم در جمع اعضای ستاد نمازجمعه طبس اظهار کرد: قناعت، استفاده از محصولات داخلی و جلوگیری از اسراف بی رویه مهمترین اقداماتی است که در زندگی می بایست اجرایی کرد.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از محصولات خارجی باید در کشور محدود شود و مردم به استفاده از محصولات داخلی تشویق شوند، ادامه داد: ستادهای نمازجمعه در همه مسائل تاثیرگذارند و نقش مثبت  آنها در عمده برنامه هایی که در مناسبتهای و زمانهای مختلف در کشور برگزار می شود برکسی پوشیده نیست.

وی افزود: برخی کارهای فرهنگی که می‌بایست در جهت جذب هرچه بیشتر مردمی خصوصا جوانان انجام شود باید کارشناسی شود.

وی تصریح کرد :راه اندازی سایت شمیم ولایت که منعکس کننده فعالیتها و پاسخگویی به سوالات و شبهات مردم  است اقدامی بسیار مفید و موثر بوده که می بایست با جدیت و پویایی بیشتری به کار خود ادامه دهد.

امام جمعه طبس اظهارکرد:  ستاد اقامه نماز طبس سوالاتی را از بین خطبه های نماز مطرح نماید و جواب دهنده های صحیح نیز مورد تشویق قرار گیرند.

راه اندازی مهد کودک در محل حسینیه میارزه طبس برای نگهداری فرزندان مادرانی که به خاطر فرزند کوچک نمی توانند در نمازجمعه حضور پیوسته داشته باشند از دیگر راهکارهایی بود که امام جمعه طبس پیشنهاد داد.

وی ضمن اشاره به موضوع مهم اقتصاد مقاومتی گفت: ستادهای نمازجمعه در جهت اجرای اقتصاد مقاومتی نقش بسزایی دارند چه در زندگی فردی و چه اجتماعی این موضوع را باید به جد مورد توجه قرار داد.

۳۹ نفر اعضای ستاد نمازجمعه طبس هستند

رئیس ستاد نمازجمعه طبس نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت ستاد نمازجمعه گفت: در مجموعه برنامه های ستاد نمازجمعه  باید برنامه محور حرکت نمود و تلاش در جذب اکثریت افراد جامعه خصوصا جوانان و نوجوانان دو چندان باشد.

احمد رفیعی افزود: در ستاد نمازجمعه شهرستان طبس سعی شده است جوانان و نوجوانان نقشه عمده داشته باشند که این نقش در کنار تجربه بزرگان تجلی یافته است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر براساس برنامه ریزی های انجام شد ۳۹ نفر اعضای ستاد نمازجمعه طبس هستند که اکثریت را نیز جوانان تشکیل می دهند.

رئیس ستاد اقامه نماز طبس تاکید کرد: در مدارس نیز ۲۵ نفر رابط نمازجمعه از فرهنگیان فرهیخته در جهت جذب دانش آموزان و شرکت مستمر در نمازهای جمعه  فعالیت می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 9 =