دهه فجر بهترین فرصت بازخوانی دستاوردهای انقلاب است

جلسه برنامه ریزی ایام دهه فجر در محل ساختمان معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس برگزار شد.

به گزارش طبس نیوز، الاهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه طبس در جلسه برنامه ریزی دهه فجر گفت: محور قیام روز ب روز قوی تر و محور ایثار و شهادت تقویت و ظلم ستیزی و استکبار ستیزی بیشتر و انسجام بین مسلمانان جهان بیشتر میشود.

مهدی الاهی افزود: دهه فجر زمان خوبی برای بازخوانی دستاوردها و آرمان های نظام مقدس ایران اسلامی است و فرصت مناسب برای انتقال پیام به نسل جوان و نوجوان امروزی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه طبس خاطرنشان کرد: نسل جوان باید بدانند که چرا دیو رفت و فرشته امد و چرا شاه رفت و امام امد و چرا اجداد و نیاکان انان قیام کردند و هدف آنان از انقلاب چه بود، باید بدانند که هدف استقلال طلبی، اسلام خواهی، آزادی خواهی، محرومیت زدایی و اشتغال زایی بود.

وی بیان کرد: باید دست به دست هم دهیم و از همه ظرفیت های خود استفاده کنیم که اهداف آن زنده باشند و به دست فراموشی سپرده نشود چرا که انحراف از ارزش ها انحراف از انقلاب است، خیلی خواستند ادم ها را از انقلاب دور و منحرف کنند و از قطار انقلاب پیاده کنند اما به لطف خداوند و آگاهی ملت همیشه بیدار ایران این اتفاق نیفتاد و سال گذشته انقلاب به چهل سالگی رسید.

الاهی عنوان کرد: اگر امروز عزت و اقتدار داریم همه این ارزش ها مرهون ایثار و فداکاری، صبوری، شهامت نام آوران نام آشنای روزهای سخت دفاع مقدس است و نباید بگذاریم در گرد غبار سیاسی گم شود.

وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم و ترتیبی اتخاذ کنیم که همگان با هر نوع گرایشی در این جشن و سرور شادمانی کنند و ان شالله اسلامیت، انسانیت و معنویت تفکر حاکم بین مردم جهان شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =