اجرای طرح ملی فرشتگان رحمت هلال احمر در طبس

رئیس جمعیت هلال احمر طبس از اجرای طرح ملی فرشتگان رحمت با مشارکت خیرین و داوطلبان هلال احمر شهرستان طبس خبر داد.

طبس نیوز:رئیس جمعیت هلال احمر طبس از اجرای طرح ملی فرشتگان رحمت با مشارکت خیرین و داوطلبان هلال احمر شهرستان طبس خبر داد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از مهر،حسینعلی فخاری با بیان این مطلب گفت: این طرح در راستای تحقق اهداف بشردوستانه هلال احمر با مشارکت خیرین و داوطلبان جمعیت تا پایان اسفند ماه اجرا می شود.

وی تصریح کرد: پایگاه داوطلبی هلال احمر شهرستان طبس آماده دریافت کمک های مردمی به صورت نقدی و غیر نقدی و بسته بندی این کمک ها در قالب سبدهای غذایی و همچنین توزیع آن در بین زنان سرپرست خانوار ، خانواده های کم درآمد و بیماران صعب العلاج است.

رئیس جمعیت هلال احمر طبس گفت: هدف از اجرای این طرح  ایجاد زمینه مشارکت خیرین و نیکوکاران در اجرای برنامه های عام المنفعه، سازماندهی و هدایت کمک های مردمی جهت ارتقای اثر بخشی خدمات داوطلبانه، حمایت از اقشار محروم و کم بضاعت به خصوص زنان بی سرپرست و بد سرپرست و ایتام در آستانه سال نو می باشد.

حسینعلی فخاری گفت:اجرای این طرح در شهرستان طبس از طریق هماهنگی با ادارات و نصب پوستر در سطح شهرستان و همچنین توزیع قبوض جهت جمع آوری وجوه نقدی توسط خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر صورت گرفته است.

وی افزود: طرح فرشتگان رحمت در طبس از ابتدای بهمن ماه آغاز شده و تا پایان اسفند ماه ادامه دارد که تا کنون ۱۵ نفر از داوطلبان در این طرح مشارکت داشته اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 1 =