توزیع ۳۵ هزار اصلحه نهال زیتون، کاج و سرو در طبس/ افتتاح بلوک تولد در پارک شهدای گمنام

شهردار طبس گفت: در محل پارک شهدای گمنام طبس با توجه به اهمیت بحث جمعیتی و حفاظت از منابع طبیعی بلوک تولد افتتاح شد تا والدین به ازای هر تولد یک درخت را به نام فرزند خود ثبت کنند و در نگهداری و رشد آن کوشش نمایند.

طبس نیوز: شهردار طبس گفت: در محل پارک شهدای گمنام طبس با توجه به اهمیت بحث جمعیتی و حفاظت از منابع طبیعی بلوک تولد افتتاح شد تا والدین به ازای هر تولد یک درخت را به نام فرزند خود ثبت کنند و در نگهداری و رشد آن کوشش نمایند.

به گزارش خبرنگار طبس نیوز، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری طبس در مراسم درختکاری که در حوزه آبخیر سد نهرین طبس برگزار شد گفت: منابع طبیعی نقش قابل توجه در تغذیه انسان دارد و حیات انسان با طبیعت گره خورده است و باید سعی کنیم این سرمایه و حیات مورد نیاز بشری در نظام جمهوری اسلامی پاس داشته شود و عنوان یک سرمایه از آن محافظت کنیم.

وی گفت: از کل ۵.۵ میلیون هکتار مساحت طبس ۵.۳ میلیون هکتار آن جزء اراضی ملی و در حیطه اداره منابع طبیعی و آبخیزداری است که از این میزان ۳.۴ میلیون هکتار آن بیابان، ۱.۶ میلیون هکتار مرتع و ۱۶۸ هزار هکتار آن جنگل های طبیعی و دست کاشت است.

وی ادامه داد: در این هفته ۳۵ هزار اصلحه نهال زیتون، کاج و سرو در طبس توزیع خواهد شد تا کمکی به خانواده ها صورت پذیرد.

در ادامه این مراسم شهردار طبس گفت: در محل پارک شهدای گمنام طبس با توجه به اهمیت بحث جمعیتی و حفاظت از منابع طبیعی بلوک تولد افتتاح شد تا والدین به ازای هر تولد یک درخت را به نام فرزند خود ثبت کنند و در نگهداری و رشد آن کوشش نمایند.

علی اشرفیان گفت: در کنار هر درخت نام فرزند نیز نصب خواهد شد تا خود فرزند در رشد آن تلاش نماید.

لازم به ذکر است این مراسم با حضور معاون استاندار و فرماندار طبس، دیگر مسئولین و اعضای جعیت هلال احمر طبس برگزار گردید و در پایان بعد از اجرای سرود از شهردار طبس توسط نوآموزان مرکز پیش دبستانی مهر ماندگار تقدیر و تشکر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − هفت =