اولین گردهمایی صاحبنظران ، کارشناسان و پژوهشگران در طبس برگزار میشود

“احمد طالبیان مقدم” از برگزاری اولین گردهمایی صاحبنظران، کارشناسان و پژوهشگران با مسئولین درجهت رشد و توسعه شهرستان طبس خبر داد و گفت: این گردهمایی در ایام نوروز در طبس برگزار خواهد شد.

طبس نیوز:”احمد طالبیان مقدم” از برگزاری اولین گردهمایی صاحبنظران، کارشناسان و پژوهشگران با مسئولین درجهت رشد و توسعه شهرستان طبس خبر داد و گفت: این گردهمایی در ایام نوروز در طبس برگزار خواهد شد.
به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس؛ روز گذشته در جلسه برنامه ریزی پیرامون برگزاری اولین گردهمایی صاحب‌نظران، کارشناسان و پژوهشگران با مسئولین درجهت رشد و توسعه شهرستان طبس بحث و تصمیم گیری شد.
معاون استاندار در این جلسه ضمن اشاره به فرموده امام علی (ع) که «علم قدرت است و هر آن کس که به علم و دانش چنگ زند قدرتمند بوده و توان قدرت‌نمایی را خواهد داشت و هر کس از علم فاصله گیرد دیگران بر او غلبه خواهند کرد» گفت: با حضور نخبگان و صاحبنظران، شهرستان طبس می‌تواند پیشرفت را احساس کند. وی افزود: نخبه غیر از استعداد برتر و برنده یک مدال و یا نفر اول کنکور است و هر زمان که پتانسیل بالقوه استعداد برتر بتواند به عینیت و فعلیت مبدل شود و در جامعه تأثیرگذار باشد، دارای ارزش خواهد بود.
طالبیان مقدم تصریح کرد: تأثیرگذار بودن استعداد برتر و فرد توانمند علمی در رشد و توسعه شهرستان  و ایجاد شرایط بهتر زندگی برای مردم یک واژه کلیدی است و اگر استعداد برتر در نهایت به قدرت یا ثروت ملی  تبدیل شود، آنگاه نخبه به وجود آمده است.
وی استفاده بهینه از پتانسیل‌های های شهرستان طبس؛ استفاده از ظرفیت کلیه صاحب نظران طبسی درسایر نقاط خارج از کشور؛ استفاده پتانسیل‌های های موجود جهت دعوت از مسئولین رده بالای نظام و تشکیل دبیرخانه دائمی و کارگروه تخصصی را از مهمترین اهداف برگزاری این گردهمایی عنوان کرد و افزود: سایت Tabasdevelop.ir به جهت ثبت نام شرکت کنندگان در این گردهمایی راه اندازی شده است.  معاون استاندار تاکید کرد: این گردهمایی  ۴ فروردین ماه در طبس برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 6 =