ارزش تولیدات بخش کشاورزی استان خراسان جنوبی بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد تومان است

عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی گفت: ارزش تولیدات بخش کشاورزی استان خراسان جنوبی بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد تومان است که باید سرمایه صندوق به حدود ۳۰۰ میلیارد تومان برسد.

طبس نیوز: عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی گفت: ارزش تولیدات بخش کشاورزی استان خراسان جنوبی بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد تومان است که باید سرمایه صندوق به حدود ۳۰۰ میلیارد تومان برسد.

به گزارش خبرنگار طبس نیوز، قائم مقام ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺎدر ﺗﺨﺼﺼﯽ ﺻﻨﺪوق ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ‏ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی در طبس گفت: شرکت مادر تخصصی صندوق توسعه کشاورزی به نمایندگی دولت و وزارت جهاد کشاورزی متولی توسعه کمی و کیفی صندوق‌های غیردولتی بخش توسعه کشاورزی در کشور است و این شرکت با برنامه ریزی به عمل آمده قرار است در چهارچوب یک نظام شبکه‌ای در همه شهرستان‌های کشور این صندوق‌ها را ایجاد کند.

وی افزود: این صندوق‌ها در سه استان تهران، سمنان و خراسان جنوبی کامل شده و ۳۶ صندوق شهرستانی و ۸۴ صندوق کشوری و مجموعه سرمایه صندوق‌ها بالغ بر ۵۸۰ میلیارد تومان است و خراسان جنوبی با مجموع ۱۴ صندوق بالغ بر ۳۹ میلیارد تومان سرمایه دارد که بعد از استان خوزستان رتبه دوم کشوری است.

ﻋﻮض علی‌زاده مقدم گفت: استان خراسان جنوبی علی‌رغم اینکه حدود یک درصد سهم دارد و مجموع سرمایه صندوق های خراسان جنوبی حدود ۷ درصد سرمایه صندوق های کشور است و این جای تقدیر از تولیدکنندگان دارد.

وی ادامه داد: ارزش تولیدات بخش کشاورزی استان خراسان جنوبی بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد تومان است که باید سرمایه صندوق حدود ۳۰۰ میلیارد تومان برسد و حضور مردم در بخش کشاورزی بسیار مهم است و به عنوان زیر ساخت استان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =