بلوار امام رضا (ع) توسط شهردار جدید بالاخره از حالت چهل‌تکه بودن خارج شد

شهردار طبس گفت: پروژه بهسازی بلوار امام رضا (ع) که یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم طبس بود با اجرای ۳۲ هزار متر مربع آسفالت اجرا شده که کل پروژه در مدت ۱۰ روز با اعتبار ۴ میلیارد ریال به پایان رسید.

طبس نیوز: شهردار طبس گفت: پروژه بهسازی بلوار امام رضا (ع) که یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم طبس بود با اجرای ۳۲ هزار متر مربع آسفالت اجرا شده که کل پروژه در مدت ۱۰ روز با اعتبار ۴ میلیارد ریال به پایان رسید.

شهردار طبس در گفت‌وگو با خبرنگار طبس نیوز، گفت: پروژه بهسازی بلوار امام رضا (ع) که یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم طبس بود با اجرای ۳۲ هزار متر مربع آسفالت اجرا شده که در این طرح به طول ۱۲۰۰ متر جدول گذاری شد و ۲۴۰۰ متر رنگ‌آمیزی انجام و ۴۸۰۰ متر مربع احداث فضای سبز بوده و بهسازی آیلند (پازل فرش) ۸۰۰ متر و کل پروژه در مدت ۱۰ روز با اعتبار ۴ میلیارد ریال به پایان رسید.

علی اشرفیان از در دست انجام بودن برنامه‌ها و پروژه‌هایی از قبیل اجرای دیوارنگاره، پیگیری تندیس متناسب در میدان شهداء، میدان آزادگان و میدان پیامبراعظم (ص)، رنگ آمیزی سطوح دیوار مشرف بر معبر پارکینگ حاشیه میدان پلیکان و رنگ آمیزی جداول و غیره خبر داد و گفت: تلاش مجموعه مدیریت شهری بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام شهری تا شب عید ۹۳ ادامه دارد و ابراز امیدواری کرد مسافرین نوروزی از شرایط مبلمان شهری طبس راضی باشند و شرایط مناسبی برای اسکان هموطنان در شهر بهاری ما فراهم آید.

وی گفت: سوغات‌سرای طبس در ایام نوروز برپا می‌شود که سالن‌های ساختمان سردرب باغ تاریخی گلشن، بعنوان نمایشگاه عکس از تاریخ پرفراز و نشیب طبس و نیز بازارچه‌ای به منظور ارائه صنایع دستی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره تخم مرغ‌های رنگی و مسابقه فرهنگی با عنوان بهار و سوگ یاس نبوی در طبس برگزار می‌شود که در قالب طرح استقبال از نوروز ۹۳ و با هدف ترویج سنت‌های بومی و ایرانی جهت ایجاد شور و نشاط در میان شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان و همچنین استفاده از آثار هنری مردمی و بهبود فضاهای شهری، جشنواره تزیین تخم مرغ‌های نوروزی برگزار می‌شود و شرکت کنندگان می‌توانند یک تا ۵ اثر خود را بر روی تخم مرغ و یا کاغذ ارائه نمایند که از بین آثار ارسالی سه اثر برگزیده خواهد شد و هدیه‌ای نیز اختصاص داده می‌شود و از سه اثر برگزیده در نوروز امسال به عنوان طرح تخم مرغ‌های رنگی در ابعاد بزرگ در فضای شهری استفاده خواهد شد.

شهردار طبس گفت: نظر به تقارن بهار طبیعت با ایام شهادت حضرت زهرا (س) و اولویت محبت اهل بیت(ع)، شهرداری طبس اقدام به برگزاری مسابقه فرهنگی با عنوان بهار و سوگ یاس نبوی کرده است که از بین جمله‌های ارسالی با این مضمون ۵ جمله انتخاب و بر روی بنر در سطح شهر نصب خواهد شد و نیز ارسال این آثار تا سه فروردین سال جدید نیز امکان پذیر است.

7 دیدگاه دربارهٔ «بلوار امام رضا (ع) توسط شهردار جدید بالاخره از حالت چهل‌تکه بودن خارج شد;

  1. با سلام ما هم از بابت کارکرد اقای شهردار برای ان جاهایی ک کار کرده تشکر می کنیم ولی برای ان جاهایی هم که اعتنا ندارد فردای قیامت گریبانش را خواهیم گرفت.اقای شهردار با پول شرکت زغال سنگ دارد بلوکهای معابر را عوض می کند این جای انصاف نیست که شهرک زغال سنگ به ویرانه تبدیل شود.البته علت این است که انجا کسی را ندارد که بیاید مقابل شهردار بایستد .لذااز سکوت مردم سواستفاده می شود بیشتر به جاهایی رسیدگی می شود که یا یک مسئول ساکن است یا ارتباطی با یکدیگر دارند.

  2. آقای شهردار و تمام عزیزانی که زحمت می کشید بنده از شما به عنوان یک شهروند سپاسگزارم!
    رسیدگی به میادین و بلوارها و .. کار ارزشمندی بود که شما انجام دادید.
    ولی ما هنوز از لحاظ کیفیت آسفالت شهری مشکلات متعددی داریم.. خیابان های شهرک زیباشهر، شهید صدوقی و .. کیفیت خوبی ندارند و حیف است که پس از گذشت سالها دست نخورده باقی بمانند.
    برای من و بقیه ی شهروندان که هنوز از موتورسیکلت استفاده میکنیم این مورد نمود خوبی ندارد.

  3. شهردار عزیز از زحمات چشمگیر شما ممنونیم موفق باشید وسربلند بلاخره یک انسان با وجدان پیدا شد که برای این شهر کار قابل توجهی انجام بده دست حق یارتان باد

  4. علی رغم زحمات قابل ستایشی که انجام شده اما باید گفت وقتی آسفالت تو سردترین روزهای سال ریخته می شه نتیجه ش چیزی جز کیفیت پایین آسفالت نیست.

  5. درود بر آقای اشرفیان عزیز. من کلا تحسین میکنم کارشونو. طبس نیاز به یه پوست اندازی مثل این جور کارا داشت.انشاءالله که با تکمیل پروژه ها و استمرار آن و همچنین روکش کردن آسفالت کل شهر شاهد تحول شگرفی در بافت کل شهر عزیزمون باشیم. تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 12 =