آمادگی بیمارستان طبس برای پذیرش بیماران احتمالی مبتلا به کرونا

رئیس شبکه بهداشت و درمان طبس گفت: قسمت پست CCU بیمارستان طبس برای بیماران احتمالی تجهیز شده است و از نظر دارو و ذخیره سرم آمادگی کافی داریم.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، رئیس شبکه بهداشت و درمان طبس گفت: نخواهیم گذاشت شهروندان احساس کنند ما در مورد این بیماری بی‌تفاوتیم و اگر سکوتی هم هست تنها برای حفظ آرامش شهروندان است.

وی تاکید کرد: تا امروز هیچ مورد مثبت کرونا ویروس در طبس مشاهده نشده، با اینحال قسمت پست CCU برای بیماران احتمالی تجهیز و آماده شده است، ست‌های محافظتی برای پرستاران و نیروهای بیمارستان نیز آماده و در دسترس است و داروهای مورد نیاز را به اندازه کافی موجود داریم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان طبس افزود: گاهاً شاید پرداختی‌های پرسنل به تعویق افتاده اما در خصوص دارو هیچ مشکلی نداریم، تا شهریور سال آینده سرم ذخیره داریم و تا شش ماه آینده هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

دکتر گازرانی گفت: علی رغم تمام تنگناها، وزارت بهداشت سنگ تمام گذاشته و اصل کار که دارو و لازمه حیات بیمار است در دسترس است.

وی با بیان اینکه این ویروس خیلی وخیم و کشنده نیست افزود: در خصوص ویروس کرونا رعایت موارد بهداشتی بسیار موثر است و این فکر که چین با همه پیشرفتگی، آن همه کشته داده و ما نمی توانیم با آن مقابله کنیم فکر نادرستی است.

رئیس شبکه بهداشت طبس ضمن تاکید بر عدم توجه به شایعات گفت: با این که تاکنون مورد مثبتی مشاهده نشده اما هیچ تضمینی برای عدم شیوع آن نیست لذا رعایت موارد پیشگیرانه بسیار مهم است.

وی تاکید کرد : همشهریان از رفت و امدهای غیر ضروری بپرهیزند و توجه داشته باشند تعطیلی مدارس نیز صرفا در جهت ماندن در خانه و جلوگیری از شیوع بیماری است و لذا از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

خبرنگار: فاطمه ابوالحسنی رحمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =