نرم‌افزار جامع اطلاعات طبس با عنوان «گلشن» رونمایی شد

مجید عصاری مجری این طرح عنوان کرد: این نرم‌افزار دارای اطلاعات کاملی از جمله معرفی پیشینه، موقعیت جغرافیایی، ظرفیت‌ها، اماکن متبرکه، جاذبه‌های گردشگری و سوغات و صنایع دستی طبس است.

طبس نیوز:مجید عصاری مجری این طرح عنوان کرد: این نرم‌افزار دارای اطلاعات کاملی از جمله معرفی پیشینه، موقعیت جغرافیایی، ظرفیت‌ها، اماکن متبرکه، جاذبه‌های گردشگری و سوغات و صنایع دستی طبس است.
به گزارش طبس نیوز به نقل از نسیم، مجید عصاری فردوس در مراسم رونمایی از این نرم‌افزار اظهار داشت: از جمله بخش‌های منحصر به فرد این نرم‌افزار، امکانات ویژه گردشگری از قبیل نقشه طبس با قابلیت اتصال به GPS گوشی تلفن همراه برای دریافت راهنمایی جهت یافتن آدرس‌ها، پیش‌بینی وضعیت آب و هوا، نمایش اخبار پایگاه اطلاع‌رسانی گلشن به‌صورت زنده و به‌لحظه، نمایش محل هتل‌ها، رستوران‌ها، جایگاه‌های سوخت، عابربانک‌ها، داروخانه‌ها و تعمیرگاه‌ها بر روی نقشه با قابلیت نمایش نزدیک‌ترین آن نسبت به محل قرار گرفتن کاربر، اعلام ساعت حرکت اتوبوس‌ها، قطارها و هواپیما، نمایش ادعیه و احادیث مرتبط با سفر است.

وی گفت: این نرم‌افزار هم‌اکنون از طریق بلوتوث در چادرهای جمعیت هلال‌احمر سه ورودی شهر طبس و دو ورودی باغ گلشن طبس به‌صورت رایگان ارسال می‌شود و طی چند روز آینده بر روی وب سایت‌های ارائه‌دهنده نرم‌افزار اندورید «بازار» و «کندو» نیز قرار می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 1 =