سرمایه گذاری در بخش خصوصی جهت توسعه طبس مهم‌ترین اقدام است

دکتر عبدالله زاده نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی از کامل شدن زیربناهای توسعه شهرستان طبس خبر داد و سرمایه گذاری بخش خصوصی در جهت پیشرفت طبس را مهمترین اقدام دانست.

طبس نیوز:دکتر عبدالله زاده نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی از کامل شدن زیربناهای توسعه شهرستان طبس خبر داد و سرمایه گذاری بخش خصوصی در جهت پیشرفت طبس را مهمترین اقدام دانست.

به گزارش خبرنگار طبس نیوز در مراسم گردهمایی دوست داران فرهنگ و توسعه شهرستان طبس نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث توسعه شهرستان طبس نیاز به زیربناهایی داشته‌ایم که امروزه زیربنا‌ها شکل کاملی به خود گرفته و مشکل گاز طبس، دیهوک و دستگردان هم با پیگیری حل شد.

محمدعلی عبدالله‌زاده افزود: امروز بحث راه‌های طبس مشکل داریم که باید تلاش بیشتری شود و از این حالت در آید و بحث بهداشت و درمان یک مشکل اصلی است در کشور و به لحاظ اینکه در چند سال گذشته سقف از آزادسازی قیمت‌ها پایین آمده بود و دولت دکتر روحانی تصمیم دارد به بهداشت و درمان توجه ویژه‌ای کند و در بودجه ۹۳ مبلغ قابل ملاحظه‌ای برای توسعه بخش بهداشت و درمان در نظر گرفته شده و امروزه بیمارستان ساخته شده و تجهیز و نیروی انسانی آن نیز باید توجه شود.

وی گفت: توسعه شهرستان طبس مهم‌ترین اقدام است و انتظار نداشته باشیم با ۱۴۳ میلیارد تومان بتوانیم مشکلات را حل کنیم و دولت نمی‌تواند سرمایه گذاری کند و باید به سمت بخش خصوصی برویم.

وی ادامه داد: در حال حاضر در طبس با راه اندازی کارخانه سیمان، کک، پانسرام و مهم‌ترین آن‌ها نیروگاه حرارتی می‌توان اشتغال مناسبی ایجاد کرد و نیروگاه حرارتی باید در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد و هولدینگ آن نیز تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: بحث فولاد آلیاژی و اسفنجی و مجتمع بازیافت در دستور کار است و استاندار محترم نیز قول همکاری مساعد در تمامی زمینه‌ها داده‌اند و باید نخبگان طبسی در شهرستان سرمایه گذاری کنند و ما نیز کمک خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: امروز باید به سمت صنعتی شدن شهرستان و اشتغال پیش برویم و در سال‌های آینده استخدامی دولتی به شدت کاهش خواهد یافت و باید شغل پایدار در بخش خصوصی ایجاد شود و در دانشگاه‌ها نیروی انسانی سرمایه گذاری شود و در آینده به دنبال راه اندازی دانشگاه پرستاری و دانشگاه فنی مهندسی در فضای آرام و منطقی هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − سه =