مصوبه فرمانداری ویژه طبس اجرایی شود

امام جمعه دیهوک طبس عنوان کرد: مصوبه اختیارات معاونت استانداری و فرمانداری ویژه طبس باید هر چه سریع‌تر اجرایی شود.

طبس نیوز: امام جمعه دیهوک طبس عنوان کرد: مصوبه اختیارات معاونت استانداری و فرمانداری ویژه طبس باید هر چه سریع‌تر اجرایی شود.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خراسان، امام جمعه دیهوک به نمایندگی از امامان جمعه طبس در جلسه تودیع و معارفه فرماندار این شهرستان، طبس را به عنوان قطب فرهنگی و معنوی خراسان جنوبی به دلیل وجود بارگاه امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) نام برد و معادن، وجود راه آهن و فرودگاه و راه‌های مواصلاتی و نیروگاه حرارتی را یادآور شد و از خداوند موفقیت سید «جلال هاشمی»، فرماندار جدید شهرستان را خواستار شد.
نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی هم گفت: طبس در مسیر توسعه زیربناهای مناسبی دارد اما باید توجه ویژه‌ای به بخش آب، کشاورزی و دامپروری این شهرستان شود.
«عبدا…‌زاده» افزود: جذب سرمایه گذار در خراسان جنوبی با موانعی مواجه است که با وجود استاندار فعال و فعال شدن کارگروه‌ها برای تسریع در امر جذب سرمایه گذار این مهم هم محقق خواهد شد.
وی افزود: در مدت انتخاب سید «جلال هاشمی» به عنوان معاون استاندار و فرماندار شهرستان طبس تا زمان انتصاب رسمی وی، افراد متعددی از مسئولان مختلف گرفته تا مردم، در تماس‌های فراوان با من از این انتخاب اعلام رضایت کرده و آمادگیشان را برای همکاری با وی اعلام کرده‌اند.
«خدمتگزار»، استاندار خراسان جنوبی هم درباره تحقق کامل امتیازهای معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس گفت: فرمانداری طبس از نظر قانونی هم اکنون به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه ارتقا یافته است و فرماندار این شهرستان نیز براساس حکم وزیر کشور، معاون استاندار خراسان جنوبی و فرماندار ویژه محسوب می‌شود، اما به دنبال تعریف و ابلاغ اختیارات قانونی بیشتر برای این پست هستیم که البته در حد امکان و در صورت نیاز، اختیارات بیشتری را به فرماندار طبس تفویض خواهیم کرد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس هم گفت: خدا را شاکرم زمانی به خدمت مردم دین دار و ولایتمدار طبس رسیده‌ام که کوله باری از تجربه دارم.
سید «جلال هاشمی» افزود: برای انجام امور باید از حواشی بگذریم تا بتوانیم به هدف والای خود که توسعه و پیشرفت طبس است، برسیم.
وی ادامه داد: با اینکه فاصله زیادی تا مرکز استان وجود دارد باید هرچه سریع‌تر اختیارات معاونت استانداری و فرمانداری ویژه طبس در اختیار گذاشته شود تا بتوان در کوتاه‌ترین زمان به اهداف بزرگ دست یابیم.
فرماندار ویژه طبس کار‌شناس ارشد رشته مدیریت دولتی است که ۶ سال معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور و ۲ سال فرماندار قوچان و پیش از آن نیز حدود ۵ سال در مسئولیت‌های مختلف مدیریتی مانند معاونت فرمانداری و بخشداری فعالیت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − پنج =