یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر گردشگر از طبس بازدید کردند

جانشین ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان طبس گفت: از ۲۹ اسفندماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین ۹۳ قریب به ۵۷۴ هزار نفر مسافر نوروزی در شهرستان طبس اسکان و یک میلیون و ۲۱۷ هزار نفر از اماکن زیارتی و تفریحی بازدید کردند.

طبس نیوز: جانشین ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان طبس گفت: از ۲۹ اسفندماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین ۹۳ قریب به ۵۷۴ هزار نفر مسافر نوروزی در شهرستان طبس اسکان و یک میلیون و ۲۱۷ هزار نفر از اماکن زیارتی و تفریحی بازدید کردند.

به گزارش طبس نیوز، علی اشرفیان به وجود آثار تاریخی و فرهنگی شهرستان طبس اشاره کرد و گفت: آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع)، باغ تاریخی گلشن، ارگ حکومتی، روستاهای ییلاقی خرو و ازمیغان در فاصله ۱۶ روز مورد بازدید یک میلیون و ۲۱۷ هزار و ۵۱۴ نفر قرار گرفت.

وی یادآور شد: این رقم نسبت به سال گذشته حدود ۲۰ در صد رشد نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: در نوروز گذشته نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت کشور، معاون توسعه منابع انسانی استاندار، مدیرکل حوزه استاندار و جمعی از مدیران کل استان خراسان جنوبی از بازارچه‌های سوغات سرای شهرما و تولیدات بومی شهرستان، نمایشگاه عکس طبس در گذر تاریخ، ستاد تسهیلات نوروزی، ستاد اسکان و… بازدید کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 17 =