پیام فرمانده سپاه طبس به مناسبت روز پاسدار و جانباز

مدافعان عرصه سلامت نیز هر روز نمایی از فداکاری و ایثار خود را در عرصه خدمت به کشور و نجات جان هم‌وطنانشان عیان می‌کنند که اینجانب کمال تقدیر و تشکر را دارم .

طبس نیوز؛ فرمانده سپاه طبس به مناسبت روز پاسدار و روز جانباز پیامی به شرح ذیل منتشر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم 

️درتاریخ اسلام، ماه مبارک شعبان، مزین است به طلوع انوارتابناکی ازآسمان امامت و ولایت که با طلوع نورانی خود، روشنی بخش دلها و دیدگان مؤمنین خداجویند.

ماه شعبان، ماه اعیاد آسمانی است که با فرخنده میلاد با سعادت مصباح الهدی و سفینه النجاه، سرور و سالار آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، قمرتابناک بنی هاشم، بزرگ جانباز دشت نینوا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و سید الساجدین، حضرت زین العابدین(ع) آغازمی شود و شور و شعف وصف ناشدنی دردل مسلمانان و آزادی خواهان جهان ایجاد می نماید، که این ایام مبارک و میمون بنام روز پاسدار و جانباز نیز مزین شده است.

️در حقیقت پاسداران عزیز، در حساس‌ترین لحظات تاریخ انقلاب اسلامی همچون دژی مستحکم شجاعانه در جهت رسیدن به حق و حقیقت گام برداشتند و با پاسداری از این آب وخاک با دلهایی پاک در کربلای جبهه های ایران اسلامی حضور یافته وایثارگانه با نثار جان خویش راه سید شهیدان را ادامه دادند

️جانبازان سرافراز ایران اسلامی هم آن یادگاران روزهای عشق و حماسه و به تعبیر رهبر معظم انقلاب، شهیدان زنده ای هستند که در راه جهاد با سلاح ایمان ، به ستیز و نبرد با دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب و دفاع از اهداف و ارزشهای متعالی اسلام پرداخته اند.

روزی پزشکان ،پیراپزشکان، پرستاران و امدادگران در طول دوران دفاع مقدس در جبهه های جنگ، تمام تلاش و مهارت خود را برای درمان رزمندگان مجروح به کار می گرفتند و از جان خود مایه می گذاشتند تا جان مجروحی را نجات دهندو آمار بیش از ۴۰۰۰ نفری شهدای مدافعان سلامت در دوران دفاع مقدس نشانگر تلاش مجاهدانه شما بزرگواران است.

️امروزه هم در شرایطی که ویروس مرموز کرونا هر روز رویی از پیچیدگی‌های خود را نشان می‌دهد و همچنان علم بشر از کشف دارو و واکسن علیه آن عاجز مانده، مدافعان عرصه سلامت نیز هر روز نمایی از فداکاری و ایثار خود را در عرصه خدمت به کشور و نجات جان هم‌وطنانشان عیان می‌کنند که اینجانب کمال تقدیر و تشکر را دارم .

️اینجانب فرارسیدن ایام خجسته و پربرکت شعبانیه و مناسبت های فرخنده این ماه را به مردم ولایت مدار شهرستان طبس همچنین غیورمردان جانباز و پاسداران همیشه پیروز و خانواده معظم شهداء و ایثارگران گرانقدر تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

سرهنگ پاسدار رمضانعلی فرحبخش ثانی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 2 =