عدم ارائه آمار کرونایی طبس صدای شورای شهر را هم دراورد

شورای شهر طبس تاکید کرد: شبکه بهداشت و درمان به طور شفاف اطلاع رسانی کند.

به گزارش طبس نیوز؛ در جلسه چهارشنبه ۲۰ فروردین شورای اسلامی شهر طبس که به منظور بررسی وضعیت بهداشت و درمان شهرستان برگزار شد شورا تاکید کردند که شبکه بهداشت و درمان به منظور جلب اعتماد عمومی لازم است به طور شفاف اطلاعات لازم را در اختیار مردم قرار دهد.

بخصوص در رابطه با بیماری کرونا که امروز شهرستان طبس را تحت تاثیر خود قرار داده است.

بیماری کرونا باید مسئولین را به این نتیجه رسانده باشد که رسیدگی به بهداشت و درمان و سیاستهای مربوط به حوزه ی سلامت در سطح کشور باید مورد بازنگری قرار گیرد و آمادگی بیش از این برای مقابله با چنین حوادثی وجود داشته باشد چراکه سلامتی نیاز اولیه زندگی بشر است اگر مورد تهدید واقع شده وتمام فعالیت‌های دیگر او مختل خواهد شد .

همچنین اعضای شورای اسلامی شهر طبس تاکید کردند که با توجه به موقعیت جغرافیایی خاص شهرستان طبس که در مسیر ارتباطی چند استان قرار دارد و حوادث جاده ای فراوانی را به دنبال دارد و به مسائل مرتبط با معادن و حوادثی که ناشی از حضور کارگران و کارگران غیر بومی اتفاق می افتد ایجاب می کند که امکانات و داشته های بهداشت و درمان در زمینه های مختلف بیش از وضعیت موجود باشد.

فروزانفر سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان طبس به توضیح و تبیین وضعیت موجود بهداشت و درمان پرداخت و یادآور شد که در بیمارستان پروتکل های جدیدی پیاده شده است از جمله جداسازی بخش های عفونی با سایر بخش ها و با با همت همکارانمان موفق شدیم کرونا را تحت کنترل درآوریم ولی با این وجود وضعیت طبس در موضوع کرونا همچنان قرمز است تلاش می‌کنیم تا با اجرای دستورالعمل ها مشکلات را کاهش دهیم.

وی گفت: ما تابع سیاست‌های دانشگاه علوم پزشکی استان هستیم و در حال حاضر آمار مربوط به کرونا به این دلیل بصورت شهرستانی اعلام نمی شود.

در ادامه آقای فروزانفر از مردم درخواست کرد که کمک هایشان به شبکه بهداشت و درمان را ادامه دهند و تصریح کرد که کمکهای مردمی را در هر زمینه هزینه کنیم اطلاع رسانی خواهیم کرد .

وی ابراز کرد: پس از گذر از این شرایط اورژانسی برنامه های مفصلی برای ارتقا سطح بهداشت و درمان شهرستان خواهیم داشت و قطعاً در این زمینه نیاز به راهنمایی و حمایت اعضای شورا داریم و از پتانسیل شورا استفاده خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =