۱۰ میلیارد ریال به نیازمندان طبس پرداخت شد

10 میلیارد ریال به نیازمندان طبس پرداخت شد

طبس – خبرگزاری مهر: مدیر کمیته امداد شهرستان طبس گفت: سال گذشته بیش از ۱۰ میلیارد ریال به نیازمندان طبس پرداخت شد.

احمد رفیعی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در سال گذشته بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال به هزار و ۹۳۱ خانوار طبسی زیر پوشش این نهاد پرداخت شده است.

وی افزود: در شهرستان طبس در مجموع دو هزار و ۷۳۴ خانوار با جمعیت شش هزار و ۶۷۱ نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند که هزار و ۹۳۱ خانوار آن مشمول دریافت مستمری شده و بقیه خانواده ‌ها از سایر خدمات این کمیته بهره‌ مند می ‌شوند.

وی بیان داشت: خانواده ‌ها در قالب دو طرح “مددجویی” و “شهید رجایی” زیر پوشش کمیته امداد قرار می ‌گیرند که طرح مددجویی ویژه خانواده ‌های بی ‌سرپرست، دارای سرپرست سالمند یا از کار افتاده و بیماران است که هزار و ۶۴۶ خانوار با جمعیت حدود چهار هزار و ۵۰۰ نفر در طبس در قالب این طرح قرار گرفته‌ اند.

رفیعی عنوان کرد: در سال گذشته ۸۸۷ خانوار مستمری‌ بگیر این طرح در مجموع مبلغ چهار میلیارد و ۷۲۱ میلیون ریال به عنوان مستمری دریافت کرده ‌اند.

وی یادآور شد: طرح شهید رجایی نیز ویژه حمایت از سالمندان نیازمند دارای سن بیش از ۶۰ سال روستایی و عشایر است که در حال حاضر هزار و ۸۸ خانواده در شهرستان طبس با جمعیت حدود دو هزار نفر در قالب این طرح زیر پوشش قرار دارند که طی سال گذشته پنج میلیارد و ۳۰۲ میلیون ریال به این خانواده‌ ها پرداخت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =