افتتاح نخستین مرکز سالمندان شبانه‌روزی در طبس

مدیر کل سازمان بهزیستی خراسان جنوبی در مراسم افتتاح نخستین مرکز سالمندان شبانه‌روزی نیکان گفت: در استان خراسان جنوبی این ششصد و چهارمین مرکز غیردولتی است که امروز افتتاح شد و ظرفیت آن ۱۶ نفر است.

طبس نیوز: مدیر کل سازمان بهزیستی خراسان جنوبی در مراسم افتتاح نخستین مرکز سالمندان شبانه‌روزی نیکان گفت: در استان خراسان جنوبی این ششصد و چهارمین مرکز غیردولتی است که امروز افتتاح شد و ظرفیت آن ۱۶ نفر است.

مدیر کل سازمان بهزیستی خراسان جنوبی در مراسم افتتاح نخستین مرکز سالمندان شبانه‌روزی نیکان گفت: در استان خراسان جنوبی این ششصد و چهارمین مرکز غیردولتی است که امروز افتتاح شد و ظرفیت آن ۱۶ نفر و ویژه بانوان است.

محمدحسن اکبری‌مطلق افزود: ۹۵ درصد اقدامات بهزیستی به بخش غیردولتی واگذار شده است.

وی ادامه داد: خدمت به معلولین، آسیب‌های اجتماعی و کاهش نرخ معلولیت مهم‌ترین وظایف ما است.

وی نرخ سالمندی را در کشور ۸.۷ دهم درصد دانست و خاطرنشان کرد: نرخ سالمندی خراسان جنوبی ۱۰ درصد است و ۷۰ هزار نفر در این استان در زمره سالمندان هستند و امروز به سمت و سویی حرکت می‌کنیم که بتوانیم سلامتی سالمندان را در دوره سالمندی پایدارتر کنیم و اولین هتل آپارتمان سالمندان در بیرجند افتتاح شده است.

وی این مرکز را سومین مرکز شبانه‌روزی طبس دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه تشکیلات بهزیستی طبس در سطح درجه سه بسته شده به دنبال ارتقاء فضاها و تشکیلات اداری هستیم.

وی نیز قول کلنگ‌زنی ساختمان اداری بهزیستی طبس را داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − نه =