راه اندازی موزه عبرت نیازمند اعتبار ملی است

فرماندار طبس خواستار اختصاص اعتبار ملی برای راه اندازی موزه عبرت( استکبار ستیزی)در صحرای طبس شد.

طبس نیوز: فرماندار طبس خواستار اختصاص اعتبار ملی برای راه اندازی موزه عبرت( استکبار ستیزی)در صحرای طبس شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، سید جلال هاشمی صبح پنج شنبه در حاشیه مراسم گرامیداشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در طبس با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران تا کنون با  اتکا به ایمان الهى و پشتوانه عظیم مردمى توانسته است در مسیر تکامل و تحقق اهداف متعالى خویش گام بردارد،  اظهارکرد: آمریکا در تجاوز به ایران نیت پلیدی داشت که با امدادهاى غیبى الهى با شکست روبه‌‏رو شد.

وی عنوان کرد: این حادثه همواره تجربه تلخى براى آمریکاییان و چراغى فروزان براى مردم ایران در اعتقاد به حقانیت نظام اسلامى و ایستادگى در مقابل توطئه‏هاى دشمنان بوده است.

وی برنامه سالروز گرامیداشت حادثه طبس اشاره کرد و افزود: سالروز این حادثه پنجم اردیبهشت ماه است که به دلیل همزمانی  با روز جمعه گرامیداشت این روز امروز با حضور مسئولان و مردم برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مراسم گرامیداشت این روز فردا نیز با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می شود، تصریح کرد: لاریجانی فردا صبح با حضور در بقعه متبرکه حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس در جمع ندبه خوانان این شهرستان به ایراد سخنرانی می پردازد.

هاشمی عنوان کرد: برنامه گرامیداشت حادثه صحرای طبس امروز با حضور استاندار و امام جمعه از ساعت ۱۰ آغاز می شود.

وی از حضور سرتیپ خلبان دکتر حسین خلیلی امیر سرافزار ارتش اسلام در این مراسم خبر داد و بیان کرد: آیین شکرگزاری همراه با قرائت دعای روح‌بخش کمیل امشب با حضور حاج مهدی منصوری، مداح ممتاز کشوری در آستانه مبارکه حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار خواهد شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس به راه اندازی موزه عبرت در این شهرستان اشاره کرد و افزود: ساخت و راه اندازی موزه طبس مصوب شده که نیاز به اختصاص اعتبار ملی دارد تا هر چه سریعتر راه اندازی شود.

به گفته وی بخشی از این موزه در صحرای طبس و بخشی نیز در داخل شهر طبس راه اندازی می شود.

آمریکای جنایتکار برای آزادی گروگان‌های لانه جاسوسی، پنجم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۹ حمله‌ای نظامی به خاک کشورمان انجام داد که در صحرای طبس متحمل شکستی مفتضحانه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 13 =