استاندار خراسان‌جنوبی از پروژهای شهری طبس بازدید کرد

استاندار خراسان جنوبی در سفر به شهر طبس از روند پروژه پارک عظیم خندق و هتل گردشگری نارنجستان بازدید کرد.

طبس نیوز: استاندار خراسان جنوبی در سفر به شهر طبس از روند پروژه پارک عظیم خندق و هتل گردشگری نارنجستان بازدید کرد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، استاندار خراسان جنوبی که برای شرکت در مراسم ۵ اردیبهشت به طبس سفر کرده است، حضور در بوستان شهدای گمنام این شهر به صاحت مقدس شهدا ادای احترام کرد و از پروژه های در حال احداث شهرداری طبس بازدید نمود.

وجه الله خدمتگذار به همراه محمدعلی عبداله زاده نماینده مردم طبس،بشرویه،فردوس و سرایان در مجلس شورای اسلامی، از بوستان شهدای گمنام طبس بازدید کرد و گفت: مردم شهید پرور طبس میزبان شایسته ای برای شهدای گمنام هستند و با اعتقاد راسخ خود به جمهوری اسلامی ایران بر پاسداشت یاد و خاطره شهدا مصمم می باشند.

استاندار خراسان جنوبی افزود: در بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری طبس تلاش شایسته شهردار را دیدم.

نماینده مردم و فرماندار ویژه طبس نیز در این بازدید بر خدمات شایسته شورای اسلامی شهر و شهردار طبس در ماه های گذشته تأکید کردند و آن را قابل تجلیل دانسته و ابراز امیدواری کردند که این حرکت جهادی ادامه یابد و موجب توسعه شهر طبس در همه ابعاد شهری شود.

خدمتگزار در این بازدید دو دستگاه خودروی ون به ارزش ۱۸۰ میلیون تومان به شهرداری طبس اهدا و برای شهردار و شورای اسلامی شهر طبس آرزوی موفقیت کرد.

استاندار خراسان جنوبی همچنین از روند پروژه پارک عظیم خندق و هتل گردشگری نارنجستان بازدید و در ادامه نیز به صورت سر زده در نماز جماعت مسجد فاطمه زهرا (س) نیز شرکت و با جمعی از مردم به طور صمیمانه دیدار کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 14 =