سرپرست اداره کل راه آهن شرق منصوب شد

مدیر پایانه ایستگاه راه آهن تربت حیدریه به عنوان سرپرست اداره کل راه آهن شرق انتخاب شد.

طبس نیوز: مدیر پایانه ایستگاه راه آهن تربت حیدریه به عنوان سرپرست اداره کل راه آهن شرق انتخاب شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن شرق، با حکم مهندس محسن پورسید آقایی، مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران، مهندس محمد ابراهیم اقبالی که تا پیش از این مدیر پایانه ایستگاه راه آهن تربت حیدریه بود به عنوان سرپرست اداره کل راه آهن شرق منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: اعمال نظارت‌های لازم در راستای ارتقا سطح ایمنی و ارائه خدمات به مشتریان، ایجاد بستر مناسب برای به خدمت گرفتن توان حمل و نقل ریلی بخش خصوصی، اعمال نظارت بر اجرای مشخصات فنی، استاندارد‌ها و معیارهای کنترل کیفیت در همه زمینه‌ها، تلاش در جهت پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها متناسب با برنامه‌های ارائه شده، نظارت بر اجرای قوانین، آیین نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های مربوطه از اهم وظایفی است که انتظار دارم به آن اهتمام ورزید.

لازم به ذکر است مهندس اقبالی با ۲۵ سال سابقه کار در راه آهن جمهوری اسلامی ایران دارای مدرک کار‌شناسی صنایع راه آهن می‌باشد.

راه آهن شرق با ۱۰۰۰ کیلومتر خط ریلی بزرگ‌ترین ناحیه راه آهن جمهوری اسلامی ایران به مرکزیت شهر طبس می‌باشد که در سال ۱۳۸۴ افتتاح شده و در حال حاضر نیز توانسته است در بین نواحی ۱۸ گانه راه آهن مقام سوم بارگیری را به دست آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =