گزارش AFC از فینال لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس می‌تواند در بازی فردا مقابل اولسان هیوندای، رکوردی که پیش از این در سال ۲۰۱۴ به ثبت رسیده بود را در فینال لیگ قهرمانان آسیا تکرار کند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با انتشار مطلبی به استقبال دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ رفته، دیداری که قرار است ساعت ۱۵:۳۰ فردا (شنبه) بین تیم‌های پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی در ورزشگاه الجنوب شهر دوحه قطر برگزار شود.

هر دو تیم پرسپولیس و اولسان هیوندای برای دومین بار حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می‌کنند، این در حالی است که نماینده کره جنوبی در فینال ۲۰۱۲ با شکست الاهلی عربستان فاتح این رقابت‌ها شد، اما نماینده ایران در فینال ۲۰۱۸ مغلوب کاشیما آنتلرز ژاپن شد و از کسب عنوان قهرمانی بازماند.

پرسپولیس با سرمربیگری یحیی گل‌محمدی پس از شکست در بازی اول خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ در نهایت موفق شد به عنوان صدرنشین گروه C راهی دور حذفی شود و سپس پیشروی خود را تا دیدار فینال ادامه دهد.

 

دیدار پرسپولیس و اولسان هیوندای در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ دومین تقابل تیم‌های ایرانی و کره جنوبی در دیدار فینال این رقابت‌هاست.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 9 =