دانشگاه تهران، میزبان نخستین همایش موزه‌های دانشگاهی کشور

دانشگاه تهران “نخستین همایش علمی و جشنواره‌ موزه‌های دانشگاهی کشور” را در سه بخش رقابتی، نمایشگاهی و همایش علمی، برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 تقویت همکاری بین موزه‌های دانشگاهی کشور، ایجاد یک تشکل منسجم و هماهنگ از موزه‌های دانشگاهی کشور، ارتباط فرهنگی پایدار با مخاطبان موزه‌های دانشگاهی، تبیین کارکرد موزه‌های دانشگاهی به عنوان بستری برای ترویج علم و فناوری از جمله اهداف این جشنواره است.

موزه‌های دانشگاهی و کارکرد‌های آن در جهان معاصر، موزه‌های دانشگاهی و گردشگری علمی- فرهنگی؛ موزه‌های دانشگاهی و مدیریت شهری، موزه‌های دانشگاهی و توسعه پایدار؛ نقش موزه‌های دانشگاهی در ارتقای علمی و فرهنگی دانشگاه، موزه‌های دانشگاهی و روابط بین المللی، محور‌های این جشنواره علمی است.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود در شکل‌های فیلم مستند (حداکثر ۳۰ دقیقه)، عکس، نقاشی، طراحی را تا روز چهارشنبه ۲۵ اسفند ماه ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سامانه همایش به آدرس unmuseums.ut.ac.ir مراجعه کنند.

این جشنواره و همایش علمی از روز دوشنبه ۲۸ اردیبهشت سال ۱۴۰۰ تا پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه با برپایی نشست‌های تخصصی برگزار می‌شود.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 18 =