لیگ انگلیس گرفتار کرونا

ابتلای قطعی ۱۸ نفر از اعضای باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال انگلیس به کووید ۱۹ این لیگ را گرفتار ویروس کرونا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 به نقل از رسانه‌های انگلیس، هفته گذشته یکهزار و ۴۷۹ نفر از بازیکنان و اعضای باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال انگلیس آزمایش کرونا شدند که با ۱۸ مبتلا، حد نصاب جدیدی به دست آمد.
بر اساس گزارش‌های منتشر شده در رسانه ها‌ی انگلیس باشگاه فوتبال منچسترسیتی بیش‌ترین شمار مبتلایان به ویروس کرونا را داراست.
پیش از این با ۱۶ مبتلا در یک هفته، رکورد در دست هفته نهم تا پانزدهم نوامبر، ۱۹ تا ۲۵ آبان ماه بود. در پی انتشار این آمار، مسابقه فوتبال باشگاه‌های فوتبال منچسترسیتی و اورتون، دیروز دوشنبه به تعویق افتاد. هفته گذشته، ۱۱ نفر از اعضای تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال انگلیس، به ویروس کرونا مبتلا بودند.
روزنامه سان در این باره نوشت: در میان باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر انگلیس، باشگاه‌های فوتبال نیوکاسل و منچسترسیتی، بیش‌ترین آسیب را در هفته‌های جاری، در این همه گیری دیده اند. به نوشته سان، کیل والکر (Kyle Walker) و گابریل جیزس (Gabriel Jesus) فوتبالیست‌های منچسترسیتی و دو نفر از اعضای این باشگاه، به ویروس کرونا مبتلایند، اما این نگرانی وجود دارد که نیمی از اعضای این تیم به علت سفر هفته گذشته به لندن برای مسابقه در برابر تیم آرسنال، به کووید ۱۹ مبتلا شده باشند.
لندن الوده‌ترین شهر انگلیس به نوع جهش یافته ویروس کروناست.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + بیست =