معرفی نفرات برتر لیگ تیراندازی با کمان

­هفته سوم و چهارم لیگ تیراندازی با کمان، یادواره شهدای اقتدار وسلامت با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 به نقل از فدراسیون تیراندازی با کمان، در هفته سوم ریکرو، تیم دانشگاه آزاد با نتیجه ۴ بر یک مقابل هیئت چهارمحال بختیاری به برتری رسید. آکادمی راد با همین نتیجه از سد سپاهان گذشت. نفت امیدیه با نتیجه ٣ بر ٢ مقابل کمانداران پایتخت به پیروزی رسید و نیروی زمینی اردبیل با نتیجه ۴ بر یک مقابل مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی به برتری رسید.

در هفته چهارم ریکرو، کمانداران پایتخت با نتیجه ۴ بر یک مقابل هیئت چهارمحال بختیاری به پیروزی رسید. نیروی زمینی اردبیل با نتیجه ۵ بر صفر مقابل سپاهان به پیروزی رسید. دانشگاه آزاد با همین نتیجه از سد هدف طلایی گذشت و نفت امیدیه ۴ بر یک مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی را شکست داد.

در هفته سوم کامپوند، تیم فولاد آلیاژی ایران با نتیجه ۵ بر صفر مقابل سپاهان به برتری رسید. تیم کمانداران پایتخت با نتیجه ۴ بر یک برابر هیئت آبیک به پیروزی رسید. تیم آلفا با همین نتیجه مقابل هیئت کرمانشاه به پیروزی رسید و تیم مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی با نتیجه ٣ بر ٢ مقابل نفت امیدیه به برتری رسید؛ و در هفته چهارم کامپوند، تیم سپاهان با نتیجه ٣ بر ٢ مقابل مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی به برتری رسید. تیم آلفا و هیئت کرمانشاه با نتیجه مشابه ۵ بر صفر مقابل کمانداران پایتخت و نفت امیدیه به برتری رسیدند. آکادمی راد با نتیجه ۴ بر یک مقابل فولاد آلیاژی ایران به پیروزی رسید.
در مسابقات برگزار شده و در ماده ریکرو، رضا شبانی از دانشگاه آزاد با امتیاز ٣۴۶، صادق کبودانی با امتیاز ٣٣٠ از تیم نیروی زمینی اردبیل و صادق اشرفی با امتیاز ٣٢٢ از دانشگاه آزاد بهترین امتیاز را کسب کردند.
در ماده کامپوند هم، محمدصالح پالیزبان با امتیاز ۳۵۶ از آکادمی راد اول شد، نیما محبوبی و مجید احمدی مشترکا از تیم آلفا با امتیاز ۳۵۲ در جایگاه دوم قرار گرفتند و سید حسام الدین کوثر از آکادمی راد با امتیاز ۳۵۰ سوم شد.
به علت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، این مسابقات فقط در رده مردان برگزار شد.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 2 =