وصیت نامه سردار سلیمانی ولایت نامه است

رئیس قوه قضائیه گفت: مکتب شهید سلیمانی در امتداد مکتب امام خمینی و مکتب عاشوراست و باید ابعاد آن برای نسل حاضر و نسل آینده تبیین شود.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

رئیس قوه قضائیه گفت: اخلاص، بصیرت و ولایتمداری ویژگی‌های بارز شهید سلیمانی بود که در همه صحنه‌ها مرد میدان و حامی مظلومان بود و وصیت نامه ایشان در حقیقت ولایت نامه است. حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در مراسم نخستین سالگرد شهادت سردار ملی ایرانیان حاج قاسم سلیمانی و همرزمان ایشان، افزود: رهبر انقلاب فرمودند مکتب شهید سلیمانی باید تبیین شود، این مکتب در امتداد مکتب امام و عاشوراست که باید برای نسل حاضر و آتی تبیین شود که نخستین شاخصه آن اخلاص شهید سلیمانی است.
رئیس قوه قضائیه خاطرنشان کرد: کسی که همه وجود او آهنگ خدا دارد برای خدا حرکت و جهاد کرد، امام بزرگوار ما کتاب و سخن بسیار دارند و در جایگاه شخصیت متحول کننده و بوجود آورنده انقلاب عظیم بودند که فرمودند عالم محضر خداست. اگر کسی قبل از هر چیز و بعد از هر چیز خدایی حرکت کند رمز زندگی او خواهد بود.
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با بیان اینکه دومین شاخصه مهم سردار سلیمانی بصیرت اوست، تصریح کرد: کسی که بصیرت دارد دوست را می‌داند دشمن و ترفند‌های او را می‌شناسد و بصیرت در دین موضوع مهمی است که رهبر انقلاب بار‌ها بر داشتن آن همگان را مورد تاکید قرار دارند و شهید سلیمانی بصیرت داشت.
وی افزود: کارنامه شهید سلیمانی حاکی از انسان با بصیرتی است که در همه زندگی اش بصیرت موج می‌زند.
رئیس قوه قضائیه تاکید کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های شهید سلیمانی ولایت مداری بود و وصیت نامه او در حقیقت ولایت نامه بود.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =