نقش ائمه جمعه در اصلاح و تربیت زندانیان

رئیس سازمان زندان‌ها در دیدار با حجت الاسلام والمسلین حاج علی اکبری گفت: معتقدیم باید برای تحقق فرمایشات و تاکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری مبنی بر اولویت قرار گرفتن اصلاح و تربیت از همه ظرفیت‌های ائمه جمعه استفاده کنیم.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

  در ابتدای این دیدار رئیس سازمان زندان‌ها گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص زندانیان و خانواده‌های ایشان را ارائه کرد و گفت: معتقدیم برای تحقق فرمایشات و تاکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری مبنی بر اولویت قرار گرفتن اصلاح و تربیت وحتی تهذیب زندانیان و آموزشگاه نیکی‌ها شدن زندان‌ها از همه ظرفیت‌های متولیان فرهنگی بویژه ائمه محترم جمعه در کنار نهاد‌های مردمی وجهادی می‌بایست استفاده کنیم.

 

 “حاج‌محمدی” رئیس سازمان زندان‌ها در دیدار با حجت الاسلام والمسلین حاج علی اکبری گفت: معتقدیم باید برای تحقق فرمایشات و تاکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری مبنی بر اولویت قرار گرفتن اصلاح و تربیت از همه ظرفیت‌های ائمه جمعه استفاده کنیم.

رئیس سازمان زندان‌ها گفت: معتقدیم برای تحقق فرمایشات و تاکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری مبنی بر اولویت قرار گرفتن اصلاح و تربیت وحتی تهذیب زندانیان و آموزشگاه نیکی‌ها شدن زندان‌ها از همه ظرفیت‌های متولیان فرهنگی بویژه ائمه محترم جمعه در کنار نهاد‌های مردمی وجهادی می‌بایست استفاده کنیم.

وی افزود: زندان‌ها محیط مستعد ومناسبی برای اجرای ماموریت‌های ائمه جمعه بعنوان فرماندهان قرارگاه‌های فرهنگی کشور می‌باشد.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری گفت: خداوند به شما و دست اندرکاران این کار بزرگ زندانبانی لطف کرده واین امکان و فرصت بزرگ را برای شما فراهم کرده و از هر طرف نگاه کنید فرصت خدمت است. در این فرصت خدمت، رفتار و کردار شهید والامقام شهید لاجوردی بهترین الگو می‌باشد. آن شهید عزیز، آیین زندانبانی را با روحیه پدری، اخلاص و احساس رسالت تربیتی آمیخته کرد و بسیار موفق عمل نمود.

وی در ادامه با اشاره به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از بیان شده افزود: جهت گیری‌های مورد اشاره کاملا صحیح است. استفاده از ظرفیت نهاد‌های مردمی و اقشار مختلف بویژه متولیان فرهنگی، هدف گذاری هوشمندانه و دقیقی است که انشالله از ظرفیت ائمه جمعه محترم کشور نیز در برنامه ریزی و ساماندهی کار‌های فرهنگی در دو حوزه زندانیان و خانواده‌های زندانیان استفاده خواهد شد.

تاکید رییس سازمان زندان‌ها بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های ائمه جمعه برای تحقق فرمایشات و تاکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری

وی تاکید کرد: موضوع زندانیان و خانواده ایشان می‌بایست در کانون اهتمام ائمه جمعه شهر‌ها قرار گیرد.

در پایان‌این‌نشست مقرر شد کارگروهی متشکل از معاونین دو‌مجموعه تشکیل و نسبت به برنامه ریزی واولویت بندی سرفصل‌های همکاری مشترک از جمله نحوه استفاده از نهاد‌های فرهنگی و مردمی تحت اشراف ائمه محترم جمعه و دیگر موارد جمع بندی‌های لازم صورت گیرد.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − 3 =