گرامیداشت بزرگ مرد مبارز یکسال پس از جنایت آمریکا

شعار‌های ضدآمریکایی مردم عراق در محل شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس. عراقی‌ها شعار می‌دادند الله اکبر، آمریکا شیطان الاکبر.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

مراسم گرامیداشت شهید سلیمانی، ابومهدی و همرزمانشان شب گذشته در محل شهادت آنان، نزدیک فرودگاه بغداد، برگزار شد. در این مراسم، فرماندهان حشدالشعبی سخنرانی کردند.

 

 

مردم عراق با حضور بر سر مزار شهید ابومهدی المهندس جانفشانی‌های او را در کنار شهید حاج قاسم سلیمانی، گرامی داشتند. در دیگر شهر‌های عراق هم، مردم عراق یاد شهدای مقاومت را گرامی داشتند.

در دمشق هم مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس در حرم حضرت رقیه برگزار شد. در شهر‌های نبل و الزهراء در حومه حلب رژه نظامی برگزار شد. حاضران بر ادامه مسیر مقاومت تاکید کردند.

در لبنان نیز مراسم ویژه فارغ التحصیلی گروهی از مجاهدان بسیج عمومی با نام گروهان شهید قاسم سلیمانی در مارون الراس برگزار شد. حاضران در این مراسم تاکید کردند اثر شهید سلیمانی در تمام پیروزی‌های منطقه دیده می‌شود.

در پاکستان هم همایش ابعاد فکری و شخصیتی حاج قاسم برگزار شد. حاضران در همایش با اشاره به مجاهدت‌های این شهید در مبارزه با تروریسم، از دست دادن چنین شخصیتی را خسارتی برای امت اسلام دانستند.

در مرکز اسلامی مسکو هم مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و اولین سالگرد شهادت سرادر سلیمانی و شهید ابومهدی برگزار شد. در این مراسم صد‌ها تن از ایرانیان مقیم مسکو، شخصیت‌های فرهنگی و نظامی روسی، اتباع آذری، افغانستانی، تاجیک و ازبک حضور داشتند.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + هشت =