روایت دختر شهید سلیمانی از دیدار با رهبر انقلاب

خانم زینب سلیمانی گفت: در دیدار اخیر با رهبر انقلاب نمونه اولیه کتاب از چیزی نمی‌ترسیدم را تقدیم ایشان کردم که معظم له قبل از انتشار، این اثر را مزین به یادداشتی سراسر محبت کردند که، چون روح بر کالبد کتاب نشست.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

خانم زینب سلیمانی در همایش علمی رسانه و مکتب سلیمانی و رونمایی از کناب زندگی‌نامه خودنوشت: شهید قاسم سلیمانی با عنوان از چیزی نمی‌ترسیدم مزین به یادداشت رهبر معظم انقلاب، گفت: در دیدار اخبر با رهبر انقلاب، هدیه‌ای را تقدیم ایشان کردم، هدیه من زندگی نامه به قلم حاج قاسم بود که قصد داشتیم به مناسبت سالروز شهادت در قالب کتاب منتشر کنیم.

خانم سلیمانی افزود: آنچه همراهم بود ماکت و نمونه اولیه کتاب بود که بعد از پایان دیدار، آن را تقدیم رهبر انقلاب کردم، ایشان درباره آن سوالاتی پرسیدند و این هدیه کوچک را با مهر پذیرفتند.

فرزند شهید سلیمانی تصریح کرد: چند روز بعد دیدار و در دقایق نهایی شدن انتشار کتاب، متنی از طرف دفتر رهبر انقلاب به دستم رسید و که حاوی یادداشت رهبر انقلاب بود، ایشان قبل از مطالعه یادداشتی را به یاد سرباز وفادار خود نوشته بودند، متنی سراسر مهر و عطوفت و محبت و بزرگواری که، چون روح بر کل کالبد این کتاب نوشتند:

بسمه تعالی
هر چیزی که یاد شهید عزیز ما را برجسته کند، چشم‌نواز و دلنواز است.
یاد او را اگرچه خداوند در اوج برجستگی قرار داد و بدین گونه پاداش دنیائی اخلاص و عمل صالح او را بدو هدیه کرد، ولی ما هم هرکدام وظیفه‌ئی داریم.
کتاب حاضر را هنوز نخوانده‌ام، اما ظاهراً میتواند گامی در این راه باشد.
رزقناالله ما رزقه من فضله

سیّدعلی خامنه‌ای ۹۹/۱۰/۷

خانم سلیمانی در ادامه گفت:، اما چند نکته درباره کتاب از چیزی نمی‌ترسیده ام؛ این کتاب زندگینامه‌ای است که حاج قاسم با دست مجروحش نوشته است.

وی افزود: زندگی مردی از دل روستایی دورافتاده در کرمان که چند دوره از زندگی ساده و گیرای خود را برای شما روایت کرده است.

دختر شهید سلیمانی افزود: این کتاب روایت زندگی مردی است که از چوپانی به جایگاهی رسید به بلندای آسمان ها، خیلی دوست دارم آن‌هایی که حاج قاسم را فقط در لباس نظامی دیده اند، ببینند که او چگونه بزرگ شد، از چیزی نمی‌ترسیده ام آغازی است برای شناخت مردی بزرگ.

 

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + هفده =