ثبت نام برای دریافت کد سجام رایگان شد

عضو ستاد اطلاع رسانی سهام عدالت کشور گفت: هر فردی می‌تواند با استفاده از گوشی هوشمند نسبت به اخذ کد بورسی برای سایر اعضای خانواده خود بصورت رایگان اقدام کند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

مهدی نعمتی امروز(پنجشنبه) گفت: پس از اعلام رایگان شدن ثبت نام در سجام در همین مدت زمان بیش از ۲۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر برای دریافت کد بورسی از طریق گوشی تلفن همراه هوشمند خود اقدام کرده اند.

وی تاکید کرد: هر فردی می‌تواند با استفاده از گوشی هوشمند نسبت به اخذ کد بورسی برای سایر اعضای خانواده خود اقدام کند و نیاز نیست به بانک یا دفتر پیشخوان مراجعه کند.

او با بیان اینکهبیش از چهار میلیون نفر سهام عدالت خود را فروخته اند، افزود: تاکنون بیش از چهار میلیون و ۲۰۰ هزار نفر سهام عدالت خود را فروخته اند و سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر پول خود را بطور کامل دریافت کرده اند.

نعمتی اظهار داشت: همچنین پرداخت پول سهام عدالت به برخی از این افراد نیز در دست اقدام است.

وی افزود: این در حالی است که ۲۵۰ هزار نفر نیز از فروش سهام عدالت خود پشیمان شده و لغو سفارش فروش داده اند. سهام عدالت به فرمان مقام معظم رهبری آزادسازی شد.

نعمتی گفت: سهام عدالت پس از ۱۵ سال به فرمان مقام معظم رهبری آزادسازی و هزاران میلیارد تومان سرمایه آزادسازی شد.

وی افزود: این در حالی است که با برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه گذاری برای افرادی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند می‌توان در بحث عمران استانی و جهش تولید و کمک به معیشت افراد بی بضاعت کمک کرد.

وی تاکید کرد: اکنون شرایطی فراهم شده است که با تشکیل شرکت سرمایه گذاری، می‌توان از این منابع مهم برای استان استفاده کرد.

وی اضافه کرد: همچنین مردم می‌توانند عملکرد خودشان را با استان‌های مجاور مقایسه کنند و هیات مدیره می‌تواند ۳۰ درصد سهام را بفروشد و در امر اقتصاد و تولید استان سرمایه گذاری و مشارکت کند.

نعمتی گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی بورس هیچ کدام از استان‌های کشور مکانی برای برگزاری انتخابات و رای گیری مجامع بصورت حضوری ندارند به همین دلیل این انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: اکنون ۱۰ شرکت انتخابات خود را بصورت الکترونیکی برگزار کرده اند و اگر مردم استان مشارکت کنند که حد نصاب افراد دارای کد بورسی به ۵۰ درصد برسد این انتخابات ۲۴ دیماه جاری در ایلام برگزار می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با پای کار آمدن مردم برای حضور در این انتخابات، مجمع شرکت سرمایه گذاری استان تشکیل و از سرمایه‌های مردم صیانت شود.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − پنج =