طرح “امنیت شبانه” کلید خورد

فرمانده انتظامی پایتخت از استقرار مأموران پلیس راهور و پیشگیری در نقاط مختلف شهر و گشت‌زنی هدفمند در راستای اجرای طرح “امنیت شبانه” خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران در جلسه شورای فرماندهان گفت: امنیت تهران و شهروندان بطور شبانه‌روزی تامین شده و گشت‌های انتظامی، ترافیکی و نامحسوس فعال بوده و نقطه به نقطه شهر توسط مرکز رصد کنترل می‌شود.

وی افزود: نباید اجازه داد که تعدادی مجرم با اقدامات مجرمانه خود، امنیت و آرامش مردم را خدشه‌دار کنند از این رو لازم است که با اقتدار، دقت و حساسیت لازم همه تلاش خود را در تامین امنیت شهروندان بکار بگیریم.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: در طرح امنیت شبانه پایتخت، پلیس‌های پیشگیری و راهور در نقاط مختلف شهر مستقر خواهند شد و به گشت زنی هدفمند خواهند پرداخت.

وی تصریح کرد: طرح صاعقه در راستای برخورد با کیف‌قاپ‌ها، موبایل قاپ‌ها و اراذل و اوباش است که باید با کار اطلاعاتی دقیق انجام شود و اجازه جولان دادن به سارقان داده نشود.

سردار رحیمی با اشاره به تلاش برخی افراد مغرض و معاند برای تشویش اذهان عمومی با انتشار یک سری کلیپ‌های سرقت و درگیری اراذل و اوباش بیان کرد: پلیس همه تلاش خود را بکار بسته است تا ضمن برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، امنیت مطلوبی را فراهم سازد از این رو بطور حتم با کسانی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیندازند و با توجه به وجود امنیت مطلوب در پایتخت، تصویری عکس از این موضوع رابه مردم نشان دهند، برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس پلیس پایتخت با قدردانی از اجرای طرح “موتور یار” پلیس راهور پایتخت و لزوم توجه ویژه به فرهنگ سازی در این رابطه گفت: با توجه به وضعیت نابهنجار و بدِ جوّی پایتخت باید با خودرو‌های دودزا و بدون معاینه فنی برخورد شود چرا که با این شرایط، روز به روز شاهد وخیم‌تر شدن اوضاع جوّی شهر تهران خواهیم بود.

سردار رحیمی با قدردانی از همراهی مردم و مجاهدت‌های کادر پزشکی در کاهش کشته‌های ناشی از بیماری کرونا تصریح کرد: در این زمینه لازم است که همچنان همه مردم عزیز به دقت طرح فاصله گذاری اجتماعی و دیگر شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 18 =