تمدید مهلت زمانی مشوق‌های مالیاتی مشروط به تشخیص ستاد ملی

شورایعالی هماهنگی اقتصادی مهلت زمانی مشوق‌های مالیاتی و تعویق اجرائیه‌های دستگاه‌ها در مورد بنگاه‌های تولیدی که با مشکل مواجه شده‌اند را برای یک بار منوط به تشخیص ستاد ملی مورد تمدید قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 شورایعالی هماهنگی اقتصادی عصر امروز (دوشنبه) با حضور سران سه قوه به ریاست حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور، تشکیل جلسه داد.

در آغاز جلسه شورایعالی هماهنگی اقتصادی درباره برخی موضوعات و مباحث مرتبط با لایحه بودجه ۱۴۰۰، مقرر شد این موارد از طریق گفت‌وگو، تعامل و تشکیل جلسات مشترک دولت و مجلس بررسی و هماهنگی‌های لازم ایجاد شود.

در این جلسه همچنین راه‌های حمایت از تولید و بنگاه‌های اقتصادی مورد بحث قرار گرفت و در مورد مدت زمان اعتبار مصوبه جلسه ۴۴ شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در رابطه با صدور و استفاده از چک‌های تضمین شده بانکی، از زمان ابلاغ به مدت ۶ ماه دیگر تمدید و تأکید شد که درصورت تصویب لایحه مربوط به این موضوع در مجلس شورای اسلامی، قانون جدید ملاک قرار خواهد گرفت.

در جلسه امروز شورایعالی هماهنگی اقتصادی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت کشور گزارش‌هایی از اجرای مصوبات قبلی شورای عالی و عملکرد ستاد ملی و کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید ارائه کردند.

شورا پس از بحث و بررسی، مهلت زمانی مشوق‌های مالیاتی و تعویق اجرائیه‌های دستگاه‌ها درمورد بنگاه‌های تولیدی که با مشکل مواجه شده اند را برای یک بار منوط به تشخیص ستاد ملی مورد تمدید قرار داد.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + سه =