پیگیری «ترک فعل» مسئولین در تمام رده‌ها

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: هر مسئولی در هر رده‌ای که باشد باید نسبت به مسئولیتش پاسخگو باشد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به این‌که عملکرد همه مسئولان در هر سطحی رصد می‌شود اظهار کرد: هرکسی که هر مسئولیتی در هر رده‌ای برعهده داشته است باید نسبت به مسئولیتش پاسخگو باشد و اگر در انجام وظایف خود کوتاهی کرده باشد، قابل تعقیب است و مورد سوال قرار می‌گیرد.

“حجت الاسلام و المسلمین حسن درویشیان” افزود: مدیران دولتی تحت رصد سازمان بازرسی هستند و مسئولانی که از وظایف خود سرپیچی کنند تحت تعقیب قرار می‌گیرند.

او گفت: اگر فردی در مسئولیت خود کوتاهی کرده باشد قابل تعقیب است و مورد سوال واقع می‌شود. فرقی ندارد مسئول در چه مقامی باشد، وزیر، معاون وزیر، معاون کل و هر فردی در هر سطحی از مسئولیت باشد هیچ محدودیتی برای او وجود ندارد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: تکلیفی در سند تحول قوه قضاییه بر عهده سازمان بازرسی با همکاری سایر بخش‌های قوه قضاییه قرار داده شده است تا تکالیف قانونی دستگاه‌های اجرایی را در سامانه‌ای تحت عنوان تکالیف قانونی دستگاه‌های اجرایی منعکس کند. اقداماتی که در رابطه با این تکالیف انجام شده در سامانه منعکس می‌شود و مورد رصد قرار خواهد گرفت و اولویت با موضوعات پولی، بانکی قاچاق ارز، سلامت و خانواده است.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =