این هفته؛ حضور ظریف در صحن علنی مجلس

وزیر امور خارجه، این هفته با حضور در صحن علنی مجلس به سوالات نمایندگان پاسخ می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

مجلس شورای اسلامی این هفته روز‌های دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه جلسه علنی خواهد داشت و محمدجواد ظریف روز سه شنبه با حضور در صحن علنی به سوالات نمایندگان مشهد و پاکدشت پاسخ می‌دهد.

مجلس روز دوشنبه گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی درباره لایحه دو فوریتی شورا‌های حل اختلاف و طرح جهش تولید و تامین مسکن را به بحث و بررسی می‌گذارد.

طرح اصلاح موادی از قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه ورزش که هر دو از شورای نگهبان برگشت داده شده اند، لایحه الحاقی یک تبصره ماده ۱۴ قانون صدور چک، طرح یک فوریتی اصلاح ماده الحاقی به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریس و آموزشیاران نهضت سواد آموزی در وزارت آموزش و پرورش و لایحه نحوه کمک اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از دیگر دستور جلسات علنی مجلس در هفته جاری خواهد بود.

تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت دخانیات ایران، تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد بانک‌های خصوصی و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد بررسی وضعیت مطالبات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) نیز در دستور جلسات علنی این هفته مجلس پیش بینی شده است.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =