نوسازی مسیر تهران – مشهد تا دو سال آینده

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: امیدواریم که بتوانیم تا دو سال آینده نسبت به تأمین اعتبار و بهسازی مسیر تهران-مشهد اقدام کنیم.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 به نقل از وزارت راه و شهرسازی، «عبدالهاشم حسن‌نیا»، در حاشیه بازدید از محور‌های استان سمنان گفت: محور تهران – مشهد، یکی از کریدور‌های مهم شرقی – غربی کشور است که همواره تردد سنگین وسایل نقلیه در آن انجام می‌شود.

وی افزود: بهسازی این محور از سال ۸۸ شروع شده و اکنون با توجه به آخرین برداشت vms که در این محور انجام دادیم، در رفت و برگشت، حدود ۳۰۰ کیلومتر مسیر در دستور کار بهسازی قرار گرفته است که با برآورد حدود ۴۵۰ میلیارد تومان، امیدواریم بتوانیم تا دو سال آینده نسبت به تأمین اعتبار و بهسازی این مسیر اقدامات مناسب را انجام دهیم.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: یکی دیگر از مسیر‌هایی که از آن بازدید شد و امیدواریم تا فرودین ۱۴۰۰ زیر بار ترافیکی برود، مربوط به مسیر عباس آباد- کاهک است. البته اگر شرایط آب و هوایی مناسب باشد، این مسیر تا پایان سال افتتاح خواهد شد.

حسن‌نیا بیان کرد: جاده میامی – سبزوار یکی از نقاط حادثه خیز و از اصلی‌ترین راه‌های مواصلاتی استان سمنان است که با اتمام هشت کیلومتر باقی‌مانده، به بهره‌برداری می‌رسد.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =