نتایج امروز و برنامه ادامه بازی های هفته دوازدهم لیگ برتر

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری سه دیدار در شهر‌های مشهد، اصفهان و تهران وارد هفته دوازدهم شد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

لیگ برتر فوتبال ایران ظهر امروز با برگزاری سه دیدار در شهر‌های مشهد، تهران و اصفهان وارد هفته دوازدهم شد.

در مشهد شهرخودرو موفق شد نساجی را با نتیجه یک بر صفر و با گل امین قاسمی نژاد شکست دهد. حسن اکرمی داور این دیدار برای آرام نگاه داشتن جو بازی کار دشواری را داشت و ۱۰ بار هم از کارت زرد استفاده کرد! 

 

سید مهدی رحمتی، سرمربی شهرخودرو به همراه محمد نوازی و علی سامره، دو دستیار خود به دلیل اعتراض به قضاوت بازی، از داور کارت زرد دریافت کردند.

محمد مهدی نظری (۹) از نساجی، صادق صادقی (۵۵) از شهرخودرو، عبدالکریم اسلامی (۵۵) از نساجی، فرشاد فرجی (۶۷) از شهرخودرو، امین قاسمی نژاد (۹۰) از شهرخودرو، اکبر صادقی (۹۰) از شهرخودرو و یزدان دوست (۹۴) از شهر خودرو هفت بازیکنی بودند که در این دیدار از داور بازی کارت زرد دریافت کردند!

در اصفهان ذوب آهن به تساوی مقابل نفت مسجدسلیمان رضایت داد تا دیگر مدیریت ذوب مجاب شود که باید تغییراتی گسترده در روی نیمکت تیمش ایجاد کند و رحمان رضایی را اخراج نماید. رحمان رضایی قرار بود از ۵ دیدار باقیمانده تیمش ۱۱ امتیاز کسب کند، اما تا امروز که ۲ بازی از آن ۵ بازی گذشته، ذوب فقط ۱ امتیاز دیگر کسب کرده و بعید است که در ۳ بازی آتی خود تا نیم فصل لیگ بیستم هم طعم پیروزی را بچشد!

در دیگر بازی امروز مس رفسنجان موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ پیکان را شکست دهد. در این بازی پرماجرا، ابتدا ستاری گل نخست بازی را برای پیکان به ثمر رساند. پس از آن مس رفسنجان بود که توسط فراز امامعلی و سجاد آشوری به دو گل رسید.

گل تساوی پیکان نیز در نیمه دوم توسط درویشی وارد دروازه رفسنجانی‌ها شد، اما این پایان کار نبود و شاگردان ربیعی موفق شدند در دقیقه ۷۹ با گلزنی دوباره فراز امامعلی به سه امتیاز شیرین دست یابند.

 

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 2 =