یوونتوس، قهرمان سوپر جام

یوونتوس، قهرمان سوپر جام باشگاه‌های ایتالیا شد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

در این دیدار که در ورزشگاه ماپی شهر رِجیو اِمیلیا برگزار شد، یوونتوس – قهرمان فصل گذشته سری آ، ۲ به صفر ناپولی – فاتح جام حذفی را شکست داد و به مقام قهرمانی دست یافت. برای یووه کریس رونالدو و آلوارو موراتا گلزنی کردند، لورنزو اینسینیه هم یک ضربه پنالتی ناپولی را به هدر داد.
در یک بازی بجا مانده از هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد ۲ به ۱ از سد میزبانش فولام گذشت و با ۴۰ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت.
در یک دیدار معوقه از هفته نخست هم، منچسترسیتی با دو گل استون ویلا را شکست داد.
***
از مرحله دوم جام حذفی اسپانیا – کوپا دل ری، رئال مادرید ۱ به ۲ مغلوب تیم دسته سومی آلکو یانو شد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. در دیگر بازی، رئال سوسیداد با دو گل کوردوبا را شکست داد.
***
در ادامه هفته هفدهم بوندس لیگای آلمان، دیشب بایرن مونیخ با یک گل در زمین آگزبورگ به پیروزی رسید، شالکه ۱ به ۲ مغلوب کلن شد، لایپزیش با یک گل بر یونیون برلین غلبه کرد، آرمنیا بیلفلد ۳ به صفر اشتوتگارت را شکست داد و دیدار فرایبورگ با آینتراخت فرانکفورت ۲ – ۲ مساوی خاتمه یافت.
در هفته نوزدهمِ لیگای اسپانیا، ختافه با یک گل اوئسکا را با شکست بدرقه کرد، بتیس ۲ به ۱ ازسد سلتاویگو گذشت و ویارئال و گرانادا ۲ – ۲ مساوی شدند.
***
در دیداری به جا مانده از هفته دهم سری آ ایتالیا، تیم‌های اودینزه و آتالانتا به تساوی ۱ – ۱ رسیدند.
***
و … در رقابت‌های دسته اول انگلیس – چمپیِن شیپ، تیم برِنت فورد با یک گل لوتون را شکست داد که سامان قدوس – هافبک ایرانی برنت فورد در دقیقه ۱۴ با ضربه‌ای چکشی تک گل تیمش را به ثمررساند. برنت فورد با این برد ۴۴ امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =