نامزدهای بخش رادیوتئاترِ جشنواره فجر

نامزدهای بخش رادیوتئاتر سی‌ونهمین جشنواره تئاتر فجر در رشته‌های افکتوری، کارگردانی، نمایشنامه‌نویسی، تهیه‌کنندگی، بازیگری زن و بازیگری مرد معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 به نقل از ایرنا، نامزدهای بخش رادیوتئاتر که از بخش‌های رقابتی سی‌ونهمین جشنواره تئاتر فجر است در ۶ بخش افکتوری، کارگردانی، نمایشنامه‌نویسی، تهیه‌کنندگی، بازیگری زن و بازیگری مرد معرفی شدند.

بر این اساس اسامی نامزدهای بخش‌های شش گانه نامبرده شده بدون اولویت به این شرح اعلام شدند.

افکت

نرگس موسی‌پور برای نمایش «اتاق ۲۴» از تهران، مسعود نصیریان برای نمایش «سوزنبان» ازاصفهان و رحمان سلمان زاده برای نمایش«جزیره ۱۳۰» از آذربایجان شرقی به عنوان نامزدهای نهایی بخش افکت رادیوتئاتر سی‌ونهمین جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند.

بازیگری زن و بازیگری مرد

نوشین حسن زاده برای نمایش «اتاق ۲۴» از تهران، آنیسا مصطفی پور برای نمایش «بوسه بر ماه» از مازندران و رزا مزینانیان برای نمایش «قهرمان من تویی» از مازندران در بخش بازیگری زن و علی میلانی برای نمایش «سین جیم» از تهران، عباس توفیقی برای نمایش «اتاق ۲۴» از تهران، مصطفی کولیوندی برای نمایش«چریکه» از ایلام، حامد منافی برای نمایش «جزیره ۱۳۰» از آذربایجان شرقی و ایوب آقاخانی برای نمایش «سین جیم» از تهران اسامی نامزدهای دو بخش بازیگری مرد و بازیگری زن بخش رادیوتئاتر را تشکیل می دهند.

کارگردانی

در بخش نامزدهای کارگردانی بخش رقابتی رادیوتئاتر سی‌ونهمین جشنواره تئاتر فجر نام داریوش شهبازی برای نمایش «اتاق ۲۴» از تهران، علی بهرامی برای نمایش «سین جیم» از تهران و مصطفی کولیوندی برای نمایش «چریکه» از ایلام به چشم می‌خورد.

نمایشنامه‌نویسی

سینا نیکوکار برای نمایش «سین جیم» از تهران، سیروس همتی برای نمایش «فیش آباد»از تهران و مصطفی کولیوندی برای نمایش «چریکه» از ایلام در بخش نمایشنامه‌نویسی این رویداد به عنوان نامزدهای نهایی معرفی شدند.

تهیه‌کنندگی

در بخش تهیه‌کنندگی نمایش‌های رادیویی حاضر در سی‌ونهمین جشنواره تئاتر فجر، علی بهرامی برای نمایش «سین جیم» از تهران، سامی یوسفی برای نمایش «قهرمان من تویی» از مازندران و مصطفی کولیوندی برای نمایش «چریکه» از ایلام به عنوان نامزدهای نهایی انتخاب و معرفی شدند.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 13 =