همه جهان روی ایران حساب ویژه‌ای باز می‌کنند

سید حسن نصرالله: ایران با وجود تحریم‌ها، امروز به یک قدرت جهانی تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در ابتدای سخنرانی خود ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در این سال‌ها با ایستادگی و مقاومت، در همه عرصه‌ها پیشرفت کرده و به قدرتی جهانی تبدیل شده که همه جهان روی آن حساب ویژه‌ای باز می‌کنند.

سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد: ایران علیرغم تحریم‌ها توانست مقاومت و پایداری کند و امروز به یک قدرت منطقه‌ای بزرگ تبدیل شده است.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، در سخنرانی به مناسبت گرامیداشت فرماندهان شهید گفت: ما به موضع گیری‌های شیخ راغب حرب، برای مقابله با عادی سازی روابط نیاز داریم. به روحیه شهید عماد مغنیه برای توسعه برنامه مقاومت نیاز داریم. ما به وصیت سید عباس الموسوی درباره حفظ مقاومت و خدمت به مردم پایبند هستیم.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، گفت: مهمترین خدمت به مردم، حفظ موجودیت آن‌ها در سرزمین شان و دفاع از کرامت و کشورشان است. سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، گفت: هر سخنی درباره صدور قطعنامه شورای امنیت در چارچوب فصل هفتم برای تشکیل دولت لبنان، دعوت به جنگ است. در برابر هر نوع قطعنامه بین المللی در چارچوب فصل هفتم در مورد تشکیل دولت لبنان نمی‌توان سکوت کرد.
سید حسن نصرالله گفت: بین المللی کردن مسایل لبنان با حاکمیت ملی تناقض دارد و ممکن است به پوششی برای اشغالگری جدید تبدیل شود. ما هر نوع دعوت به بین المللی کردن مسایل لبنان را رد می‌کنیم و آن را خطری برای آینده لبنان می‌دانیم. ممکن است با بین المللی شدن مسایل لبنان، زمینه تحمیل اسکان دائم آوارگان فلسطینی در لبنان فراهم شود.

سید حسن نصرالله افزود: احساس می‌کنیم که مطرح شدن ایده بین المللی کردن مسایل لبنان با هدف تقویت یک طرف در لبنان در برابر دیگر طرف‌ها مطرح می‌شود.
دبیرکل حزب الله لبنان، گفت: یک گروه به صورت هماهنگ، هدف دشنام دادن به حزب الله را بدون هیچ دلیلی پیگیری می‌کنند که شایسته خودشان است. اقدامات این گروه، تاثیری بر ما ندارد و از طرفداران مقاومت دعوت می‌کنم به رفتار مشابه با آن‌ها کشیده نشوند.

سید حسن نصرالله اظهار داشت، امروز دیگر کسی از معامله قرن که به نظر می‌رسد به پایان رسیده است حرفی نمی‌زند.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − دو =