ساخت مسکن محرومان با قوت اجرا می‌شود

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: ساخت مسکن محرومان با قوت و قدرت اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

سید پرویز فتاح در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری مشترک با بنیاد مسکن برای ساخت ۲۰ هزار واحد مسکن برای محرومان اظهار کرد: هزار میلیارد تومان به صورت بلاعوض و برای هر واحد ۵۰ میلیون تومان از سوی بنیاد مستضعفان اهدا خواهد شد. 

وی با بیان اینکه به این تعداد واحد مسکونی قانع نیستیم، اضافه کرد: نیاز جامعه بیشتر از این تعداد است و امیدواریم در آینده، اخبار خوبی برای مردم داشته باشیم.

فتاح گفت: این ۲۰ هزار مسکن محرومان برای افرادی است که تحت پوشش هیچ سازمان حمایتی نیستند. 

وی با بیان اینکه به علت تورم، هزینه ساخت مسکن بسیار افزایش داشته، ابراز امیدواری کرد که با حمایت دو نهاد بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان و استفاده از تسهیلات بانکی، افراد واجد شرایط صاحب خانه حداقلی شوند. 

رئیس بنیاد مستضعفان اضافه کرد: امیدواریم در اسفند کلنگ برخی واحد‌های مسکونی به زمین بخورد و در سال آینده با قوت انجام شود، گفت: خانواده‌های محروم هم آورده ناچیزی برای ساخت این مسکن پرداخت خواهند کرد البته بستگی به قیمت تمام شده آن دارد.

فتاح افزود: بنیاد مستضعفان امکاناتی از جمله سیمان و مصالح دارد و می‌تواند احداث مسکن را تسهیل کند.

وی با بیان اینکه این سومین تفاهمنامه برای ساخت مسکن محرومان است، ادامه داد: تفاهمنامه نخست در جهت ساخت ۱۴ هزار واحد برای معلولان نیازمند بود که با همکاری بنیاد مسکن در حال اجراست و تاکنون ساخت بیش از ۱۰ هزار واحد به پایان رسیده است.

فتاح، امضای تفاهمنامه با کمیته امداد در اول بهمن امسال به منظور ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد را از دیگر اقدامات مثبت و قابل توجه دراین راستا برشمرد.

وی  اضافه کرد: بنیاد زمین‌هایی دارد که امیدواریم با اخذ مجوز و رعایت مقررات، به مسکن محرومان اختصاص دهیم.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + سه =