تشکیل ۳۰۰ هزار کانال دینی و فرهنگی در شاد

وزیر آموزش و پرورش، شبکه شاد را محیطی امن برای تبادل اطلاعات دانش آموزان عنوان کرد و گفت: بیش از ۳۰۰ هزار کانال با محتوای دینی و فرهنگی در این شبکه تشکیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

محسن حاجی میرزایی که به گیلان سفر کرده است در دیدار با آیت الله فلاحتی نماینده، ولی فقیه در رشت، گفت: هدف اصلی ما این است که هیچ دانش آموزی از آموزش دور نماند و با این شرایط کرونایی، درسش را بخواند.

 

وی افزود: مقرر شد برای دانش آموزانی که به هر دلیل اینترنت یا وسایل ارتباطی هوشمند ندارند از راه‌های دیگر آموزشی همچون تلویزیون، رادیو و بسته‌های آموزشی استفاده شود.

آیت اله فلاحتی در دیدار وزیر آموزش و پرورش با تشکر فراوان از زحمات معلمان در ایام کرونا گفت: نظام آموزشی ما چه در مدارس و دانشگاه‌ها و چه در حوزه‌های علمیه با وجود شرایط کرونایی تعطیل نشد.

نماینده، ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه قبل از کرونا در روستا‌های دور دست نیز معلمانی برای تدریس به دانش آموزان حضور می‌یافتند، گفت:، اما حال که امروزه این شرایط فراهم نیست، می‌بایست از سایر راه‌ها برای آموزش استفاده کرد.

امام جمعه رشت گفت: هنوز معلمان ما دستمزد و حقوق واقعی خود را دریافت نمی‌کنند و باید بیشتر به آموزش و پرورش توجه شود.

وی یکی از وظایف مهم آموزش و پرورش را پیش بینی سازوکار‌های لازم برای تربیت دانست و افزود: برای تربیت کودکان در مهد‌های کودک، اتاق فکری از اساتید حوزه و دانشگاه تشکیل دهید.

وزیر آموزش و پرورش صبح امروز و در دومین روز سفر به گیلان به همراه استاندار گیلان صبح امروز با حضور در گلزار شهدای رشت و نیز مزار شهید میرزا کوچک جنگلی، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − دوازده =