افزایش شمار شهدای فلسطینی

رژیم اشغالگر صهیونیستی برای چهارمین روز متوالی حملات جنایتکارانه علیه باریکه غزه را از سرگرفت. گردان‌های قسام در پاسخ به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، شهرک‌های صهیونیست‌نشین اشدود و عسقلان را موشک باران کردند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 مرکز اطلاع رسانی فلسطین امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که جنگنده‌های اسرائیلی در اقدامی جنایتکارانه و به دور از انسانیت، مناطق مسکونی و خانه‌های فلسطینیان را در نوار غزه بمباران کردند.

 

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه آخرین آمار شهدا را ۸۳ نفر از جمله ۱۷ کودک و ۷ زن و شمار زخمی‌ها را هم نزدیک به ۴۸۷ نفر اعلام کرده است. بیشتر مجروحان نیز زن و کودک هستند.

 

خبرگزاری فرانسه نیز امروز از افزایش شمار شهدای غزه به ۸۳ نفر از جمله ۱۷ کودک و همچنین نزدیک به ۵۰۰ زخمی در درگیری‌های نظامی بین نیرو‌های مقاومت فلسطین و اسرائیل خبر داد.

این رسانه فرانسوی همچنین از کشته شدن ۷ اسرائیلی در اثر حملات راکتی نیرو‌های مقاومت فلسطین خبر داده است.

رژیم اشغالگر صهیونیستی برای دومین روز متوالی حملات جنایتکارانه علیه باریکه غزه را امروز نیز از سرگرفت.

در اقدامی جنایتکارانه، صهیونیست‌های افراطی در اقدامی وحشیانه در سرزمین‌های اشغالی یک مسلمان عرب تبار را اعدام کردند.

جنگنده‌های اسرائیلی امروز یک ساختمان مسکونی را در خیابان «الوحده» در نوار غزه هدف قرار دادند.
همزمان هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در حملات نظامیان صهیونیست و درگیری‌ها چهارشنبه شب گذشته و امروز در کرانه باختری، ۳ فلسطینی شهید و ۳۵۰ نفر زخمی شدند.

 

در تحول دیگر، مقام‌های صهیونیستی به نیرو‌های ذخیره ارتش این رژیم برای کمک به پلیس در مناطق اشغالی سال ۱۹۴۸ و ادامه جنایت و کشتار فلسطینی‌ها فراخوان دادند.
معترضان فلسطینی نیز در پاسخ به حملات نظامی‌های رژیم صهیونیستی ۲ خودرو پلیس اسرائیل را در سرزمین‌های اشغالی به آتش کشیدند.

 

در ادامه تجاوز‌های صهیونیست ها، جنگنده‌های اسرائیلی صبح امروز ساختمان بانک «ملی اسلامی» و یک مرکز گروه‌های مقاومت فلسطین در شهر رفح واقع در جنوب غزه را بمباران کردند.
منابع فلسطینی می‌گویند که در این حمله هوایی رژیم صهیونیستی، ساختمان بانک ملی اسلامی و مقر گروه‌های مقاومت فلسطین در رفح هدف قرار گرفت.

 

از سوی دیگر، منابع فلسطینی می‌گویند که در پی این حمله هوایی اسرائیل، راکت‌های مقاومت بار دیگر به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور باریکه غزه شلیک شده است.
در همین حال منابع عبری‌زبان از انتقال بیش از ۱۸۰ صهیونیست به بیمارستان «برزلای» در سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ در نتیجه حملات راکتی مقاومت خبر دادند.

 

مقاومت فلسطین که به دشمن صهیونیستی در مورد بمباران مناطق مسکونی و خانه‌های فلسطینیان در غزه هشدار داده بود، پس از این جنایت‌ها طی حملاتی بی نظیر و بی سابقه سراسر سرزمین‌های اشغالی به ویژه تل آویو و عسقلان را موشک باران کرد.

 

مقاومت شب گذشته نزدیک به ۵۰۰ راکت و موشک تنها به سمت دو شهر عسقلان و تل آویو شلیک کرد که در این حملات تاکنون ۵ اسرائیلی به هلاکت رسیده و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند.

 

امروز همزمان با عید فطر و به نشانه همبستگی و اتحاد در مقابل وحشیگری صهیونیست و با وجود ادامه حملات رژیم صهیونیستی، بیش از ۱۰۰ هزار فلسطینی صبح امروز نماز عید فطر را در مسجد الاقصی اقامه کردند.
شهر قدس از آغاز ماه مبارک رمضان و به دنبال اقدامات هتاکانه پلیس رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان به ویژه در منطقه “باب العمود” و کوی الشیخ جراح نآرام است.

 

اکثر کشور‌های جهان حملات بی‌رحمانه و غیرانسانی رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرده و خواهان توقف فوری آن شده‌اند. همچنین در دو روز گذشته ده‌ها تظاهرات در شهر‌های مختلف جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه و قدس اشغالی برگزار شده است.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − پنج =