پیام تبریک نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس به رئیسی

حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در نیروی قدس سپاه در پیامی انتخاب آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب ملّت ایران را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

برادر عزیزم حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی

سلام علیکم

حضور شگفت‌انگیز ملّت ایران در پای صندوق‌های رأی و صحنه‌های زیبایی که توسط آحاد مختلف مردم در روز جمعه ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ به نمایش درآمد، حماسه پرشکوهی بود که نشان داد مردم ایران با وجود سختی‌ها و مشکلات گوناگونی که به خصوص در حوزه معیشت و اقتصاد بر آن‌ها تحمیل شده است، همچنان پای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب، امام راحل، رهبری معظم و شهدای والامقام به ویژه سیّدالشّهدای مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ایستاده‌اند.
از ماه‌ها قبل دشمن با استفاده از ابزار‌های گوناگون عملیات روانی و شبکه‌های گسترده رسانه‌ای تلاش‌های مستمری برای کاهش مشارکت مردم به کار بسته بودند، اما مشارکت حداکثری مردم به خوبی، تمام سناریو‌ها و توطئه‌های دشمن را نقش بر آب کرد.

اینجانب پس از سپاس خاضعانه به درگاه خداوند متعال که در طول این ۴۳ سال همواره ملت ایران را در حوادث گوناگون و در مقابل کید دشمنان نصرت فرموده است، حماسه اقتدارآفرین انتخابات را خدمت تمام آحاد ملّت ایران به ویژه محضر مبارک رهبر حکیم، دوراندیش و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای که در خلق این حماسه پرشکوه و ستودنی نقش اساسی ایفا کردند تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. همچنین به رئیس جمهور منتخب مردم، برادر عزیز آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی هم که توفیق خدمتگزاری به ملت شریف و عظیم‌الشأن ایران را کسب نمودند، صمیمانه تبریک می‌گویم.

در پایان سلامتی و طول عمر رهبر حکیم انقلاب اسلامی، عزت و سرفرازی روزافزون ملّت بزرگ ایران و توفیق منتخب ملت را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

علی محمدی
نماینده، ولی فقیه در سپاه قدس
۲۹ خرداد ۱۴۰۰

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + ده =