کلاهبرداری با علوم غریبه؛ جن‌گیری و جن‌زدگی/ +صوت

تبلیغ علوم غریبه، از طریق اینترنت و کتاب‌هایی که به راحتی در فروشگاه‌های کتاب به فروش می‌رسد، این روز‌ها افزایش زیادی یافته. این درحالی است که این علوم، از جمله راه‌های برقراری ارتباط با جن، برای افراد و جامعه دردسرهایی ایجاد می‌کنند.

خبر طبس: تبلیغ علوم غریبه، از طریق اینترنت و کتاب‌هایی که به راحتی در فروشگاه‌های کتاب به فروش می‌رسد، این روز‌ها افزایش زیادی یافته. این درحالی است که این علوم، از جمله راه‌های برقراری ارتباط با جن، برای افراد و جامعه دردسرهایی ایجاد می‌کنند.

صوت:

دریافت صوت

موجوداتی که خداوند در آیات قرآن بارها از آنها یادکرده و سوره‌ای هم به نام آنها ثبت شده است؛ … اما دنیای آنها همیشه برای انسان پر رمز و راز و ترسناک بوده…

با چشم من خودم ندیدم ولی هرموقع من خودم توی خانه تک بودم می‌شنیدم که صدای پا ازطبقه اول خانه‌مان تا طبقه دوم همینطور بدو بدو می‌رفتم بالا مادرم خواب می‌ماند صبح با صدای یک سوت ازخواب بیدارمیشده وقتی نگاه می‌کرده می‌دیده یک آدم قدکوتاه پاهایش سم داره وبالای یخچال استان .
توی اتاق خوابیده بودم چشمم را بازکردم قشنگ دیدم یکی به شکل آدم نه به شکل یک سفیدی یعنی مثلا” یک قد ۹۰ سانتی ویک متری جثه کوتا ه یک چیزسفید رویش بود ترسیدم جیغ کشان دویدم این اتاق آمدم بعضی ازوقتها شیرآب بازی شد بدون اینکه کسی توی آشپزخانه مثلا” باشه .
برخلاف انسان که ازگل آفریده شده، جن ازآتش و ماهیتش به گونه‌ای است که نمی‌تواند آن را در قاب دوربینها ثبت کرد. پس تصاویری که از جن درکتابها و ویدئوها منتشر شده، واقعی نیست. دکتر منصوری لاریجانی(کارشناس علوم غریبه-استاد علوم اسلامی.کارشناس دینی)‌…

منصوری لاریجانی : جن شکل ومقدارداره منتهی وزن نداره ماده نداره شما ببینید چیزی که درخواب می‌بینید تو خیالت تصورمی‌کنید شما منوالان توخیالت می‌بینی من شکل دارم اندازه دارم برای شما ولی وزن ندارم یعنی سنگینی نمی‌کنم الان توذهن شما هستم .
ابراهیمی : با توجه به توصیفی که گردید قاعدتا” عکسی نمیشه ازجن انداخت درسته فیلمبرداری ممکن نیست .
منصوری : نه نه اصلا”.

جنهاعموما ازدیدانسان پنهان‌اندوالبته ممکن است گاه به اشکال مختلف ظاهر شوند.حجت‌الاسلام هاشمی از شاگردان آیه‌ا… بهجت…

جنها به مکانهای مرتفع و ساختمانهای بلند علاقه ‌دارند… رفت و آمدشان به خانه‌هایی که در آن موش و گربه و سگ و خوک نگه‌داری می‌شود یا روی دیوارهایش تار عنکبوت بسته بیشتر است… ازمکانی که درآن فرشتگان حضور دارندونورقرآن می‌تابد،دوری می‌کنند.. اما بسیاری از باورها درباره جن که حتی به بعضی کتابها راه پیدا کرده‌اند، نادرست است.

هاشمی : قابلیت به شکل وقیافه‌های مختلف داره مثلا” فرض بفرمائید اینکه درلسان مردم خیلی معروفه که می‌گیریند مثلا” به شکل گربه هست یا به شکل گوسفندی شکلش ده تا ۲۰ تا ۳۰ تا ۱۰۰ تا به شکلهای مختلف درمی‌آید .

درمناطق مختلف جهان، ازگذشته دور، افرادی به ارتباط با اجنه،تسخیرآنهایا جن گیری اشتغال داشته‌اند.
فریبا دیبا مادر فرح درکتاب خاطراتش نوشته، محمدرضا پهلوی، اواخر سلطنت، درکاخ نیاوران جلسات جن گیری و احضار ارواح برگزار می‌کرد. هرچند بسیاری ازمشهورترین جن گیرها درهند سکونت داشته‌اند، امروز درکشورهای اروپایی و امریکایی جن گیرهایی مانند کشیش باب لارسون شهرتی جهانی دارند.

ابراهیمی : چه جوری میشه که مثلا” توی خانه‌ای جن داره بعضی ازافراد خانواده فقط سروصدایی می‌شنوه ازخانه .
اون جن نیست اون توهمه اون را باید بحث کنیم اون توهمه ریشه جن درخانه هست وصدایش را می‌شنوم وپچ پچ می‌کنه اینها جن وجودخودانسانه این خانم ازخواب بلند بشه وبگه که من تو آشپزخانه جن دیدم که اینکه حرفه نیست این پوچه اون خودش را دیده صورت خودش را دیده درآینه .
ابراهیمی : میگفت یک موجود سفید رنگی که مثلا” می‌آمد منوبیدارمیکرد .
اون صورت خیالی خودشه جن دیدن کارسختی‌ایه آدابی داره اون تصورخیالی خودشه انسانها اگرقوه آوارشان این صور را درلوح ذهن محو نکنند انسان مثل یک آلبوم عکسی که بازمی‌کنه پشت سرهم رژه می‌روند .
ابراهیمی : میگن مثلا” یکهو شیرآب بازمیشه خودبخود .
نه نه اینها نیست .

بسیاری افراد، ‌از روی کنجکاوی یا برای کسب قدرت تلاش می‌کنند وارد دنیای اجنه شوند… ‌دریایی متلاطم در شب تاریک اما بدون وسیله نجات است …

یکی ازدوستانم بوده علاقه داشته رفته کلبه‌ای را پیدا کرده چهل روز اونجا ریاضت کشیده می‌گفت من فقط روزه یکساعت می‌خوابیدم ۲۳ ساعت می‌نشستم روی زمین روبه قبله ذکرمی‌خواندم البته خودش پشیمان بود خودش گفت آنقدربلا سرم آمد که اصلا” پشیمان شدم خوب این جن وموکل یک کاری که برای ما انجام می‌دهند برای انسان انجام می‌دهند مجانی انجام نمی‌دهند .

جنها دو دسته‌اند،‌ مسلمان و غیرمسلمان ، خوب و بد… شیطان، جنی است که به علت نافرمانی از درگاه خدا رانده شد؛ بسیاری افرادکه قصد تسخیر جن را دارند، به علت نداشتن صلاحیتهای لازم،خود به تسخیر اجنه شر در می‌آیند. حجت‌الاسلام شهبازیان کارشناس دینی…

شهبازیان : اجنه موظفشان به کفرگویی روزانه می‌کنند حتی یعنی حتی خانواده اینها را تهدیدبه مرگ می‌کنند تهدید به آسیب رسانی می‌گفتند خوب منی که جن را تسخیرکردم بخاطراینکه این جن ودیگراطرافیان این اجنه به خانواده من ضربه نزنند حتی به کارهای سخیف هم دست می‌زنیم .

فریب مردم و سوء استفاده از آنان، یکی از نتایجی است که ارتباط با اجنه شر به دنبال دارد.

شهبازیان : ما یک مورد را داشتیم رفته بود بهش یک آقایی که مدعی ارتباط با امام زمان ع بهش گفته بود آقا من یک استخاره می‌خواهم این قرآن را جلویش را گذاشته روی میز بدون اینکه قرآن را بازبکنه گفته بود مثلا” صفحه ۱۰۰ قرآن آمده وآیه اش خوب نیست بهش میگه حالا خودت قرآن را بازکن این فرد وقتی دست به قرآن می‌بره می‌بینه راه دقیقا” صفحه ۱۰۰ قرآن آمده وهمان آیه‌ای که همان آقا خوانده برای فردی مدعی که ارتباط با اجنه داشته بازکردند چه صفحه‌ای را برایش بازکردند صفحه ۱۰۰ را این لحظه خواند اینو و نگاه کرده وقتی هم شما دستتون را به سمت قرآن می‌برید که می‌خواهید مشخص بکنید انگشت شما بوسیله اجنه هدایت میشه دقیقا” صفحه ۱۰۰ را بازمی‌:نید چون شما ندیده‌اید بازشون با بسرعت بسیاربالای قرآن را ودخل وتصرف هم درچشمان شما شده گمان می‌کنیم بسیاربالای کم مثلا” این فرد داره یک خبریرا می‌ده یک حرف غیبی را می‌زنه افراد عام متاسفانه بدلیل اینکه ازشگردهای استفاده از اجنه شرق تاکید می‌کنم ازاجنه شرق مطلع نیستند گمان می‌کنند که این فرد آدم خوبیه درصورتب که همچنین چیزی نیست به هیچ عنوان خبر دادن اززندگی گذشته شما اینها دلیل برحقانیت افراد نیست .

دراسلام، ارتباط با جنیان به علت پیامدهای منفی آن و گمراهی افراد، جز برای افرادی خاص آنهم برای حل بعضی مشکلات جامعه ممنوع اعلام شده. همچنین برای شناخت افرادی که به علت ارتباط با عالم غیرمادی به بعضی توانایی‌های ظاهری دست پیداکرده‌اند، راه‌های مختلفی وجود دارد.حجت‌الاسلام فوادیان کارشناس دینی:

فوادیان : دسترسی اینها به اخبارغیبی سطوحش مختلفه مثلا” شماره ملی خودتان مدنظرتان باشه شماره‌اش را بگویند دال برحقانیت شان هست خوب اگراینها براحتی می‌توانند پس می توانند براحتی تمام کدهای بانکی ورمزهای اینترنتی همه را بدانند یا تمام پسوردهای فایلهای مختلف را بدانند پس نمی‌توانند .

ازطرفی روایات متعددی، روشهای حفظ محیط زندگی از اجنه را بیان کرده‌اند.حجت‌الاسلام هاشمی، به نقل از‌ آیه‌ا… بهجت به بعضی از این روشها اشاره می‌کند.

امروز، اثبات شده که سلامت انسان،‌ تنها با اجرای توصیه‌های پزشکی محقق نمی‌شود، بخشی از سلامت جامعه انسانی،‌ رعایت نکاتی است که با روح و روان او مرتبط است.

منبع: واحد مرکزی خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 19 =