واکنش جنتی به اظهار بی اطلاعی رئیس کل بانک مرکزی برای وام مسکن خبرنگاران

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به اظهارات اخیر رئیس کل بانک مرکزی پیرامون عدم اطلاع وی از وام مسکن خبرنگاران واکنش نشان داد.

خبر طبس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به اظهارات اخیر رئیس کل بانک مرکزی پیرامون عدم اطلاع وی از وام مسکن خبرنگاران واکنش نشان داد.

به گزارش خبر طبس به نقل از خبرگزاری مهر علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز ظهر در حاشیه مراسم ختم پدر رئیس سازمان بازرسی کل کشور که در مسجد ارگ تهران برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران درباره سخنان اخیر رئیس کل بانک مرکزی که از وام مسکن خبرنگاران اظهار بی‌ اطلاعی کرده بود گفت: اینکه ایشان چرا از وجود وام مسکن خبرنگاران اطلاع نداشتند خبری ندارم. رئیس کل بانک مرکزی از همه چیز بانک ها خبر ندارد در عین حال بانک مرکزی مسئول نظارت بر امور مالی و بانکی کشور است.

وی با اشاره به صندوق حمایت از خبرنگاران گفت: این صندوق در گذشته با مشکلاتی روبرو بوده که ما نیز در نظر داریم این صندوق را که تنها مخصوص خبرنگاران نبوده و شامل هنرمندان هم می شود سودآور و تبدیل به بنگاه اقتصادی کرده و رابطه و تامین مالی آن را از دولت قطع کنیم.

وزیر ارشاد تصریح کرد: دست این صندوق همواره نباید به سوی دولت دراز باشد که در این رابطه نیز با عضویت دو مدیر عامل بانک خصوصی می توانیم این نوید را بدهیم که این صندوق بتواند از تسهیلات بانکی مناسب بهره مند شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + بیست =