۶ ماه تا یک سال حبس در انتظار مخدوش‌کنندگان پلاک خودرو در تهران

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: مخدوشی و هرگونه تغییر در ارقام پلاک وسیله نقلیه مجازات حبس از ۶ ماه تا یک‌سال را برای متخلفان در پی دارد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

سرهنگ “سید ابوالفضل موسوی‌پور” با اشاره به رانندگانی که با پوشش و مخدوشی پلاک اقدام به تردد در بازه زمانی منع تردد شبانه می‌کنند، گفت: برابر ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی مخدوشی و هرگونه تغییر در ارقام پلاک وسیله نقلیه مجازات حبس از ۶ ماه تا یک‌سال را برای متخلفان در پی دارد.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ افزود: طرح تشدید برخورد با تردد‌های شبانه یا همان منع تردد کرونایی در سطح شهر تهران، معابر بزرگراهی و برخورد با رانندگان متخلف در دستور ویژه کار پلیس راهور تهران بزرگ قرار دارد.

وی اظهار داشت: برخلاف تصور برخی شهروندان در خصوص به ثبت نرسیدن جریمه‌ها به ویژه در این ۶ روز تعطیلی، دوربین‌ها همانند روز نخست و با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا فعال است و رانندگانی که بدون مجوز وارد محدوده شوند، مورد اعمال قانون قرار می‌گیرند.

این مقام انتظامی از رانندگان تهرانی خواست به علت شیوع گسترده بیماری کرونا، از تردد در سطح شهر و در ساعات اعلامی و رفتن به دورهمی‌ها و مهمانی‌ها به خاطر حفظ جان خود و دیگران خودداری کنند. همچنین تردد خود را مدیریت و به بعد از ساعت ۲۲ موکول نکنند.

محدودیت‌های طرح ترافیکی از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ روز شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۰در پایتخت اعمال می‌شود و طرح منع تردد شبانه در معابر پایتخت از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد اجرا می‌شود.

همچنین با تعطیلی شش روزه استان تهران و البرز محدودیت‌های منع تردد ورود و خروج به شهر‌های قرمر و نارنجی هم که از ۲۹ خرداد آغاز شده است و تا ۷ صبح روز دوشنبه ۴ مرداد پس فردا (۶ روز تمام) ادامه دارد.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =